Gând de la Ninu

”(…) uneori seara  ascult tic tac-ul la ureche pana adorm… e asemanator cu bataile unei inimi… si sa ai o inima alaturi nu e putin lucru” …


Nu stiu daca il cunoasteti pe Ninu. Nici eu nu-l cunosc decat in mod virtual. Discutam uneori prin intermediul comentariilor si ne cunoastem cu ajutorul articolelor postate. M-am tot gandit cum sa-l prezint, dar cel mai bine o face el, la el pe blog. E un suflet cald ce ne impartaseste din experienta sa de viata! Si are  printre altele un prieten special..pe Frodo!
Citatul de mai sus reprezinta o parte din gandurile  lui Ninu cu referire la unul din ceasurile sale.
M-a impresionat desosebit de mult. Si-atat de multe intrebari mi-au venit in minte cu referire la natura noastra..umana. Si mai ales la cat suntem de limitati uneori! Credem ca vom stapani pamantul! Ca suntem nemuritori! Si avem timp pentru toate prostiile din lume, dar nu avem timp pentru noi, nu avem timp pentru cei dragi! Ne  urcam in carusel si urmarim inecati de praf si vant  drumul intereselor materiale, mai presus de orice altceva. Nu de putine ori ma gandesc, ca in final fiecare intr-o masura mai mare sau mai mica.. ne meritam soarta. Daca ”atat” suntem dispusi sa facem, atunci ”atat” e rezultatul.
Si culmea…ca vine o zi, cand suna clopotelul. Caruselul se va opri si tot ce ai adunat va trebui sa lasi acolo, iar tu sa cobori. Ce iei atunci cu tine? Ce va putea fi purtat in sufletul tau, dincolo de trup?

Si-mi pare-asa ciudat ca se mai poate
gasi atata vreme pentru ura,
când viata e de-abia o picatura
intre minutu-acesta care bate

si celalalt – si-mi pare nenteles
si trist ca nu privim la cer mai des,
ca nu culegem flori si nu zambim,
noi, care-asa de repede murim.

Sursa: aici (autor: Magda Isanos)

Autor: PersonalitateAutentica

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele. Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … Autenticitate

23 de gânduri despre „Gând de la Ninu”

  1. Intr-o viata de om ai timp pentru orice iti doresti sa faci , dar nu e bine sa te risipesti fara rost in toate pentru ca n-ai sa reusesti mare lucu . Si nu-ti aduc anii ce-ti fura clipa .Iti multumesc ca mi-ai reamintit cat de frumoase sunt poeziile Magdei Isanos .

    1. iar eu iti multumesc pentru faptul ca mi-ai amintit de postul asta..cat de frumos a vb Ninu atunci..si versurile Magdei…sunt superbe!m am hotarat ..maine ma duc sa le inramez si sa mi le adaug la colectia mea de vorbe frumoase de pe hol…:)

  2. toate acele rânduri, toate acele cuvinte pictate în culoarea metaforelor creează un fascinant romantism…ce duce departe pe calea gândurilor pline de întrebări….gen: „cine o fi ninu?”…apoi ajungem la el…dăm de tine…şi suntem cuprinşi de fantezie…te găsim pe tine…ioi!

      1. sunt puţin ameţit…dar te găsesc eu cumva! fii fără grijă…literar vorbind. aici o să ai multe semne de întrebare…nu ştii ce caut! o să afli când am să găsesc…până atunci…

  3. Hi hi hi… cat de frumos!!!
    De la la un articol de la Ninu de pe blog, ajung aici, la Ionela – o personalitate autentica … si apoi de aici, sunt indrumata catre blogul lui Ninu. Ceva ceva se intalmpla, parca e o infratire virtuala de bloguri. Imi place cand oamenii rezoneaza la lucruri si sentimente asa frumoase.
    Parca ati avea primavara-n suflet si flori parfumate in loc de cuvinte.
    Sunteti fantastici, dragilor!

  4. Ei, dar eu il citesc pe Ninu… 🙂 Si nu, nu e sirop deloc, e ceva ce ar trebui sa faca multa lume, oamenii sensibili si deosebiti sunt din ce in ce mai putini, e pacat sa ii pierdem.

    1. sunt de acord..hmm..toti suntem sensibili…toti avem spiritul si natura umana. sunt inscrise in ADN ul nostru.doar ca atata purtam mastile astea…si atat ne ignoram propriile emotii si sentimente incat habar nu avem ce si cum mai simtim cu adevarat…eu sunt convinsa de asta..acum depinde cat de mult ne dorim sa fim noi insine sau doar niste copii ce se integreaza perfect in „turma” ..poate suna dur..dar cred ca e chiar adevarul..:)

  5. Multumesc mult, Ionela ! Am ramas impresionat ce ceea ce ai scris, 🙂 ca sa zic ma bucur mult ca am intilnit aici in blogosfera atatia oameni minunati si ca am gasit intelegere.
    Printre lucrurile care iti dai forta sa mergi mai departe este si sa ai un confident care sa te asculte… macar sa te asculte… de aceea cred ca eu am reusit sa ma mentin pe linia de plutire indiferent prin ce am trecut, ca am cunoscut persoane asa minunate ca tine … Si nici asta nu e putin lucru 🙂 !

    1. meriti chiar mai mult, dar n-am vrut sa transform postul meu intr-o oda.am vrut ca cei ce mi viziteaza mie blogul sa te cunoasca la tine acasa, cu ajutorul cuvintelor tale!
      Si eu iti impartasesc parerea! cu ajutorul blogului am cunoscut oameni minunati, inlcusiv pe tine!
      probabil ca ne e mai usor, ascunsi in spatele unui monitor sa ne spunem gandurile, sa facem acea spovedanie care in mod real si fizic ar fi putin mai ..dificila!:)
      Apropo, stii ca de fapt eu nu sunt decat o oglinda pentru tine, da? 🙂
      uite aici: https://personalitateautentica.wordpress.com/2012/03/14/oglinda-ta/ si aici
      https://personalitateautentica.wordpress.com/2012/02/16/1728/

  6. big, big, big like. chiar m-a impresionat postarea ta. dovada este tocmai fiorul care m-a strabatut in timp ce citeam. Voi intra si eu la Ninu si Frodo sa vad, sa simt emotiile pe care tu le-ai descris asa frumos. O zi frumoasa! :*

    1. :)…stii initial m-am gandit ca o sa par o „siropoasa”din aia….dar apoi mi-am zis..asta simt si cred ca e extraordinar! trebuie sa impartasesc cu altii, ce Ninu a impartasit cu mine..:)

Lasă un comentariu