Personalitate!

cum s-a născut „Personalitate Autentica”


În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele.
Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … AUTENTICITATE!

Indivizii traşi la indigo ii gasesti aproape peste tot.sunt printre noi….”uniformizati” sub toate formele posibile ..

De mici suntem învăţaţi si conditionati inspre sentimentul ” ce bine” ne poate fi atunci când îi ascultăm pe alţii. Reţine: ii ascultăm. în momentul în care îndrăznim să gândim de unii singuri, ceva se schimbă în mintea celui de lângă noi…ca şi cum numai suntem atât de buni, ca şi cum de ce oare îndrăznim să fim altfel? Cum de îndrăznim să nu mai fim la fel ca el?

Ceea ce -mi doresc eu să promovez prin acest blog, este LIBERTATEA. Libertatea individuală, libertatea de orice natura ( a nu se intelege ca vorbesc despre libertăţi care contravin cu libertăţile celuilalt, sau dreptul celuilalt la fericire).

Vă invit sa învaţăm împreună cum să fim noi inşine, cum să fim fiecare o personalitate autentică! 

Mi-am  propus sa am existenţă implinită, versus una mediocră.  Sa reușesc încet, dar sigur,  lumea în care traiesc dar mai ales pemine insami. . Să schimb această “programare sociala” la care suntem supusi, încă din ziua în care ne-am nascut. Mi-am propus sa-mi ofer mie, şi celor ce-mi vor urma altceva. Altceva decât ceea ce am primit eu.  Mi-am propus să-mi ofer mie şansa  de a-mi alege propriul drum în viaţă.

….Da, ştiu. Unii dintre voi vor spune: “eu, mi-am ales propriul drum în viaţă. E alegerea mea!”..insa vin eu cu o intrebare :”eşti sigur?” esti sigur că ai facut ceea ce ai vrut?

Lucrezi într-o banca de renume, eşti plătit binişor şi eşti bucuros. Chiar eşti bucuros? Faci ceea ce ţi place? Fii sincer cu tine însuţi! Dacă te numeri printre cei care au avut curajul să lupte pentru ceea ce şi-au dorit, atunci te felicit. Trebuie să fii un fericit!
Dar ce s-a întâmplat atunci când şcoala a reuşit să scoata din tine , un angajat model? Ai avut note bune, iar când s-a intamplat să nu iei note bune, sufereai câteva zile, incontinuu..gândindu-te cu o gelozie  în suflet, la şeful clasei care este ridicat în slăvi de profesor…te gandeai cu teamă la reactiile parinţilor de acasă….te regăsesti??
Ei bine, aici am vrut să ajung. Am vrut să ajung la ideea că de fapt, suntem LIBERI dar ne autocenzuram emotiile, sentimentele, trairile.!?!

Suntem liberi să alegem la ce să fim buni. Să fim buni in ceea ce ne place, şi nu în ceea ce ni se induce. In ceea ce ni se comunică ca ar trebui să fim buni.
Ia-ti 5 minute libere.

Bea o cafea cu tine insuţi şi GÂNDEŞTE-TE..

Gândeşte-te câte din alegerile pe care le-ai facut până acum, le-ai făcut pentru că ţi-ai dorit cu adevarat?

Ţi-ai dorit tu sau  si-au dorit parintii, rudele, prietenii..societatea …?
Iţi propun să ne intalnim in paginile următoare şi să-mi povesteşti..

Autor: PersonalitateAutentica

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele. Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … Autenticitate

5 gânduri despre „Personalitate!”

  1. Buna Ionela….Frumos la tine pe blog dar am oprit muzica (gandeste-te ca unii navigheaza pe net cand sunt la birou 😉 )
    Am vrut doar sa-ti multumesc pentru vizita. Referitor la felul in care percepi tu libertatea , nu spun nimic pentru ca eu o vad diferit 😉

    O zi frumoasa

Lasă un comentariu