Cine esti tu?

Bine te-am regasit!
In seara asta m-am intrebat inca odata cine sunt eu?
De ceva timp incoace, repet, realizez cate capcane ne sunt intinse de mici copii, de catre societate.

Si tot de ceva timp incoace incerc sa ma impotrivesc capcanelor…de multe ori ma gandesc la „ce-ar fi fost daca” nu mi-ar fi fost impuiat capul de mica, cu ce trebuie sa fac, si daca aveam cunostintele de acum, mai devreme?

Pe de alta parte stiu ca nimic nu-i intamplator, si ca toate experientele ne modeleaza. Citeam undeva, si daca nu ma insel pe blogul lui Pera Novacovici, ca binele ne face lenesi, comozi..si nu ne ajuta sa evoluam, sa crestem, sa ne maturizam…constientizam acest lucru de mult timp..exista in mine, insa nu vroiam sa cred ca experientele neplacute au contribuit in cea mai mare masura la conturarea personalitatii mele.
Nu stiu din ce motive, suferinta ne modeleaza si face din noi oameni mai buni. Mai buni decat am fost in trecut!
Insa sa revin la ceea ce scriam mai devreme..la aceasta ‘programare sociala”. De mic copil am fost o razvratita si uram regulile. Dar, ciudat am ajuns al 26 de ani, si totusi urmez reguli.

Imi zic uneori ca nu am de ales, insa eu stiu foarte bine, ca intotdeauna avem de ales. Realizez totusi ca societatea este in asa fel construita incat daca incerci sa faci altceva decat ceea ce ai fost programat social sa faci, vei avea de suferit.

Pe diverse planuri…Si totusi azi ma simt o razvratita! simt ca vreau sa fac o revolutie. O revolutie pentru sufletele noastre! sa recastigam ceea ceea ce societatea ne-a furat.Ne-a furat LIBERTATEA.

Ne-a furat CREATIVITATEA! Ne-a furat AUTENTICITATEA, INDIVIDUALITATEA!

a ne recastigam libertatea, si nu doar la nivel teoretic. In timpul comunismului, erai aspru pedepsit pentru o vorba spusa cum nu trebuia, astazi in societatea moderna, capitalista,  esti lasat sa vorbesti…insa nu te aude mai nimeni…oricum ai da-o tot rau e.

Sa recastigam libertatea de fi noi insine, de a face ceea ce ne place, de a iubi asa cum ne place, de a ne casatori sau nu, de a face copii sau nu…de a face ceea ce ne dorim si nu ceea ce avem impresia ca ne dorim! Tu? Tu ce ai face azi, pentru ca iti doresti?
Astept sa-mi spui.

sa bem o cafea impreuna si sa -mi povestesti!

One comment

Lasă un răspuns

