Te iubesc asa cum esti!

Bine te-am regasit!
Dupa doua zile, cu atata soare, m-am gandit ca azi sa vorbim despre eternul subiect DRAGOSTEA!!
Stiu ca te intereseaza. e subiectul tau preferat. Ca si al meu de altfel.

Caci e punctul de plecare, pentru o viata reusita, din toate punctele de vedere (parerea mea)
dragoste..iubire…daruire..indragosteala..
Anthony Robbins, povesteste foarte frumos, ca atunci cand doua persoane se indragostesc, o a treia lume este creata. Si pe buna dreptate ca asa este! Adu-ti aminte, cum te-ai simtit cand te-ai indragostit ultima oara..fluturi in stomac, emotii ca si cum ai da teze din 5 in 5 minute. Noi sentimente te inaltau. O noua realitate este creata.

Este ceea ce se numeste perioada de indragosteala. Este perioada cea mai frumoasa dintr-o relatie, cand timpul dispare si renuntam la noi. Este perioada cand „eu”-ul interior conteaza mai putin.

Iar clipele cu el/ea sunt cea mai mare bucurie. Insa, in curand aceasta mare bucurie incepe sa paleasca (stiintific s-a dovedit ca acest hormon al „indragostelei” dureaza pana la 34 de luni, daca esti norocos). Incepi sa ai asteptari, despre cum ar trebui sa fie relatia ta cu el/ea.

Incet, incepi sa-l fortezi pe celalalt sa actioneze asa cum TU ti-ai dori…De fapt, cum ai fost invatat de parinti sa-ti doresti. Sa-ti doresti sa-l supui pe celalalt. Sa-ti doresti sa-i ingradesti libertatea..
Incepi sa inventezi reguli despre cum ar trebui sa functioneze relatia si unitati de masura, pentru iubirea ce o primesti. Oferi mai mult? Primesti mai putin? O!nu. Nu se poate. Cu alte cuvinte, dragostea nu se mai reduce la celalalt, ci se reduce la tine. Ei…aici e momentul in care, dragostea incepe sa moara..cate putin, in fiecare zi.Cu fiecare noua regula inventata. Cu fiecare noua fortare…
Nu stiu daca mai conteaza timpul petrecut pana atunci impreuna:6 luni, un an, doi sau zece..
Totul se transforma. Se transforma din fluturasi in stomac, si emotii de bucurie, in emotii de tristete si de neimpliniri…
Te-ai intrebat de ce atatia oameni isi doresc sa fie fericiti si totusi nu reusesc? Fac catva pasi in acea directie, si astfel darama tot ce au construit pana atunci. si ulterior incep sa masoare.Cat dau si cat primesc.

De aici incepe nefericirea noastra.
In acelasi timp, zeci de intrebari te macina! M-am mintit? nu sunt suficient de atragator/atragatoare? Asteptarile mele sunt prea multe, prea exigente? Nu am suficient succes? nu sunt suficient de destept?….

Aceste intrebari, incet incep sa fie proiectate pe inamicul numarul 1! Si anume persoana pe care in urma cu ceva timp, o iubeam la nebunie..si-mi era cel mai bun prieten, iubit, amant…Toate temerile noastre i le punem in carca lui..
Multi dintre noi spun, ca acea chimie de la inceputul relatiei dispare. Ca nu dureaza. Ca este efemera. OARE?

Este chimia aia efemera sau noi suntem niste fiinte care atat de repede se obisnuiesc sa fie iubite si uita ca mai trebuie sa si ofere?

Suntem niste fiinte destul de comode din punctul asta de vedere si nu numai, doar ca nu face parte din subiectul nostru din prezent.

Iar mintea umana este perfecta pentru a inventa. A inventa reguli si scuze: „eu sufar pentru ca el nu ma iubeste, nu-mi ofera destula afectiune..nu e langa mine, atunci cand eu imi doresc.”

el e vinovat!” EL MI-A INCALCAT O REGULA. MODELUL MEU DE FIINTA IDEALA, IAR EU SUFAR. SUFAR, DIN CAUZA LUI!

Sufar pentur ca el nu ma iubeste, si nu face asa cum eu imi doresc. Caci eu sunt prea comod si-mi este prea dificil sa-i inteleg comportamentul!!!
Astfel, ca revin la reguli. Acele reguli , pe care eu personal, le urasc.

Regula exista ca sa-ti infraneze visele.

Sa-ti opreasca creativitatea.

Regula exista ca sa faci ceea ce au mai facut si altii. Regula este ca tu sa fii la fel de nefericit, cum sunt altii.

Ca tu sa te casatoresti si sa ai atatea asteptari incat sa sfarsesti printr-un divort interminabil sau, si mai rau..sa stai si sa induri.

CA ASA SPUNE REGULA!!
Si da, e nedrept. Dar pana si in relatiile interpersonale exista reguli.

Prea Multe.

Prea multe reguli, nu fac decat sa aduca in viata noastra si mai mult stres. In toate relatiile noastre: cu copiii, cu familia, cu iubitii, cu prietenii.

Cand suntem suparati pe cineva, este pentru ca „cineva” ne-a incalcat o regula, o regula de comportament ideal. Asa cum am fost invatati, de altfel.

baietelul TREBUIE sa se joace cu masinuta si sa nu planga, iar fetita TREBUIE sa se joace cu papusa si mai are voie uneori sa planga! Dar nu prea mult. Ca devine deranjant si cicalitaore, mai tarziu :D!
Nu te-ai saturat sa urmezi atatea reguli? Cand simti ca cineva te-a suparat arunca o privire asupra regulilor tale interioare! Intreaba-te! sunt suparat , pentru ca asa am fost programat sa fiu?

Am fost programat de catre parinti, societate…sa nu accept un astfel de comportament? Ai curajul si gandeste! Nu mai lasa pe altii sa o faca in locul tau!
Accepta oamenii din jurul tau asa cum sunt! Nu mai incerca incontinu sa-i schimbi! NU vei reusi si te vei alege in schimb, cu multa nefericire.

Incearca mai bine sa-ti schimbi tu VIZIUNEA.

E o alegere mult mai buna, crede-ma.
AMINTESTE-TI!
INCALCAREA REGULILOR DUCE LA O VIATA MAI BOGATA SPIRITUAL, SI RELATII MULT MAI REUSITE CU CEI DIN JURUL TAU.

Tu ce parere ai? De ce crezi ca moare iubirea intr-un cuplu? Si ce solutii ai gasit pentru relatia ta? de abia astept sa-mi spui!
iti doresc, fericire!

2 gânduri despre “Te iubesc asa cum esti!

  1. anonim

    draga Ionela, in dragoste nu exista reguli si cred ca toti stim asta. nimic din ce ti se potriveste, de exemplu tie, nu mi s-ar potrivi mie. situatiile difera si dragoste ideala poti sa cauti mult si bine….exista??? e bine ca atunci cand gasesti dragostea sa te tii de ea, sa faci sa creasca nu s-o inceci in ambitii si idealuri.de invatat ce e de facut intr-un cuplu sa nu te astepti sa te invete cineva, daca nu stii tu….cine sa stie??cel mai bine e sa fim cu mintea deschisa, sinceri cu noi mai intai si apoi cu celalat. dragostea e dragoste, e frumoasa dar cine a scris love hurt a vut dreptate. trebuie sa si doara…ai maini, ai degete…cand le simti? cand te lovesti, da? cand mai suferi asa amar -dulce insemanca ca ai si dragoste pe acolo pe undeva. ideea e sa stii sa tii jarul aprins! mai intai palalaie, apoi jar incins. pune in functiune foalele… sa arda acolo.
    sa ai o zi excelenta!
    felicitari! ai imbobocit bine…trebuie sa recunosc!

Lasă un răspuns

