Ai curaj sa alegi?

Bine te-am regasit!
Esti full de mancaruri si de urari pascale, astfel ca nu te voi bombarda cu niciuna dintre ele. Insa dupa o vacanta destul de lunga, vreau sa ma intorc la pasiunea mea, aceea de a scrie pentru tine si pentru mine!
Astazi vreau, mai mult ca oricand sa vorbim despre CURAJ.
TU AI CURAJ SA FII ASA CUM ITI DORESTI?
TU AI CURAJ SA DEVII CEEA CE ITI DOREAI DE MIC?
TU AI CURAJ SA IUBESTI LIBER SI FARA CONSTRANGERI?
CURAJ…caci pana la urma la acest cuvant se reduce reusita personalitatii noastre.
Acest CURAJ, ne-a fost rapit, inca de mici.

Adu-ti aminte! Ce iti doreai sa devii cand erai mic?

Poate pompier, caci iti doreai sa salvezi vieti, poate balerina caci iubeai gratia si scena…poate orice altceva…CE ESTI AZI?
Sa incepem prin a-ti povesti despre mine.
Mi-am dorit sa ajut oamenii. Sa-i ajut sa se descopere si sa inteleaga ca viata e atat de frumoasa, cu toate provocarile, esecurile si reusitele ei.

Ce am devenit? Un economist. N-am nimic cu meseria asta, insa imi dau seama ca pe mine nu ma reprezinta. Si totusi, acum cand am realizat adevarul, stiu ca ma indrept cu pasi mici dar siguri spre ceea ce mi-am dorit sa fiu. O persoana care-i ajuta pe ceilalti.
Am facut ceea ce si-au dorit altii, si anume societatea, caci societatea are nevoie de soldatei, si nicidecum de oameni creativi…de personalitati care sa-si urmeze visele pana in panzele albe!
Societatea are nevoie de „sclavi” care sa indeplineasca toate cererile ei, directe sau indirecte.
Insa, ma bucur sa realizez ca traim timpuri revolutionare.Timpuri in care tot mai multi dintre noi, isi doresc altceva. Altceva decat banalul loc de munca, care aduce un venit cat de cat sigur dar insuficient. Altceva, decat banala relatie cu partenerul de viata, in care se naste copilul si cei doi ajung sa nu se mai suporte, inseala, lovesc, ranesc…Altceva decat a urma visele si cerintele celorlalti.

TU CE VREI IN VIATA?

Ai ales deja?

Ce ai ales?

Esti multumit cu alegerile tale?
Chiar sunt curioasa, cati dintre voi ati facut ceea ce voi v-ati dorit?? Dar atentie, fiti sinceri! Daca nu vreti , nu -i nevoie sa scrieti, un raspuns aici, insa raspundeti-va voua. M-as bucura sa aud ca multi dintre noi, au facut ce-au vrut. Insa, stiu ca aceste cazuri sunt rare si ca de fapt, multi suferim in tacere. Astfel vom ajunge sigur, la acea varsta, pe care psihologii o numesc, „criza varstei mijlocii”, cand atat barbatii cat si femeile par ca o iau razna. Inseala, dupa multi ani de casnicie..pleaca in vacante de unii singuri, disparand perioade intregi..sau pur si simplu ajung sa nu se mai inteleaga…. Si toate astea pentru ca nu si-au urmat visele. Toate astea pentru ca se vor acuza reciproc, indirect de esecurile sau de nerealizarile lor.
Pe scurt, toate astea pentru ca au facut mai mereu ce au vrut altii: sotul, sotia, mama, tata, soacra, copilul…
Astfel ca nu-mi ramane sa spun decat: URMEAZA-TI VISURILE si vei  avea tot ce-ti doresti in viata!

PASIUNE, FRUMUSETETE, FERICIRE, BUCURIE SI MAI ALES SENTIMENTUL CA TI-AI TRAIT VIATA ASA CUM TI-AI DORIT!

2 comments

  1. Este greu sa ai de la viata tot ce iti doresti, dar putem invata sa acceptam ceea ce avem si sa luptam pentru ceea ce inca nu am realizat. Dar daca stam cu gandul doar la ceea ce nu s-a implinit cu siguranta ajungem sa inselam, sa fugim singuri, sa abandonam. Cand ne casatorim facem planuri de viitor impreuna, deci amandoi suntem vinovati pentru esecuri.

  2. Draga Ionela ai dreptate in ceea ce spui dar e pacat ca doar 20% sunt fericiti! Recunosc ca si eu am multe momente in care ma simt nefericita apoi realizez ca alte persoane (multe la numar) ar fi fost tare fericite cu ceea ce am eu! Ma bucur ca te-am cunosc! Esti o persoana care efectiv straluceste si prin simpla ta prezenta impartasesti voie buna! mai astept articole!Toate cele bune!

Lasă un răspuns

