Lucruri ce conteaza in viata

Bine te-am regasit…

Zilele astea am fost oarecum ocupata, cu pregatirile de nunta, si cum a mai ramas putin timp..incet, incet ma curpind emotiile!
Insa, se revin la „oile blogului” si sa va povestesc, cateva ganduri, cateva ganduri care va pot ajuta sa aveti macar o zi mai frumoasa!
Cred cu tarie, ca daca in momentele frumoase, sau mai putin frumoase din viata noastra ne amintim cele scrise mai jos, o putem transforma in ‘ceva-ul” ala placut si dupa care tanjim toti, de altfel!
Sunt 3 lucruri irevocabile in viata noastra:
1. TIMPUL
2. VORBELE SPUSE
3. SI OCAZIILE
Sunt 3 lucruri pe care nu le putem refuza in viata:
1. LINISTEA
2. ONESTITATEA
3. SI SPERANTA
Sunt 3 lucruri care deterioreaza viata ta:
1. ORGOLIUL
2. AROGANTA
3. SI FURIA
Sunt 3 lucruri care sunt la alegerea ta:
1. VISELE TALE
2. SUCCESUL TAU
3. SI DESTINUL TAU
Sunt 3 perle care trebuie sa existe in viata ta:
1. RESPECTUL DE SINE
2. DRAGOSTEA
3. ADEVARATII PRIETENI
Nu cred ca e nevoie sa le iau pe fiecare in parte. Sunt convinsa, ca esti suficient de destept si intelept sa intelegi perfect cele scrise mai sus!
Citeste-le si reciteste-le, pana cand crezi ca le-ai retinut macar o parte din ele, si aduti aminte de cate ori iti este greu, sau bine. Stiu sigur, ca macar o zi din viata ta va fi mai buna!
tu ce parere ai? Mai sunt si alte lucruri care conteaza in viata? Sau din cele scrise mai sus, ar trebui sa mai taiem?
Povesteste-mi si mie.

Am nevoie de parerea ta! Stiu ca in felul asta si ziua mea, va fi mai buna! ma duc sa-mi beau cafeluta!

Cafeluta cu mine, insami.Aia de 5 minute! 😉
Iti doresc, fericire!!!

3 gânduri despre „Lucruri ce conteaza in viata

  1. am citit opinia anonimului de mai sus si imi vine in minte… Ionela …o afirmatie balzaciana, pe care o sa o modific putin ca se potriveste persoanei de mai sus….stiu vizuina si cand ne vom mai auzi iti voi spune cine este animalul care traieste in ea.Exista doua maniere de a nu agrea o scriere:1)nu ne place un text pt. ca il consideram nereusit.2)nu ne place ca nu-l intelegem. Feuerbach spunea ca pentru a intelege o scriere ne trebuie rabdare sa aprofundam si curaj sa intelegem omul care scrie. Pare firesc ca in loc sa ii pretindem frumusetii sa coboare pana la noi , sa ii facem noi cinstea de-a nazui catre ea!ionela tine-o tot asa!ps:accept provocari si lansez una anonimului…Son crime: penser. Si l°on l°oublie , il mourra!!:)))))MYOOOO

  2. pentru anonim
    Imi pare bine ca mi citesti gandurile si ma bc ca ti spui parerea. spui ca e plictisitoare chestia asta cu blogul. Pot sa inteleg acest aspect. Insa nu-mi doresc sa fac pe pshiholgul cu nimeni. Imi doresc doar sa amintesc celor interesati de lucruri aparent banale si care ne fac viata mai frumoasa.
    Spui ca ti-ai dori sa sa scriu „fapte” si de ceea ce a contat pt mine la un moment dat. N-ar fi rea ideea, insa nu-mi doresc sa fac din acest blog un jurnal si nu stiu cati ar fi interesati dde viata mea personala. Dar o sa iau in considerare sugestia ta. aceea de a ma referi la fapte..insa, nu crezi ca faptele pronesc de la ganduri, de la cuvinte? eu personal stiu ca, cuvintele pot fi foarte puternice..si apoi normal ca suntem satui de predici..si de idei..caci vorbim mult si actionam putin..eu asa cred..

  3. he,he …ai timp sa tii evidenta la toate cele 3 lucruri pe categorii. de contant sunt multe in viata.e cam plicticoasa chestia asta pe care o faci….de psiholog n-are nevoie nimeni..decat de unul ultra specializat (zambesc aici!) scrie altceva..scrie fapte..nu idei. ca de astea suntem toti satui, predica e la biserica ..no offense! vorbeste de ce a contat pt tine la un moment dat si apoi nu….reality is gold

Lasă un răspuns

