Dilema

Azi la inceput de an, am o dilema.

Dilema este ..urmatoarea…
unu, am o prietena ce va naste saptamana asta iar eu trebuie sa fiu un fel de moasa si am mari emotii ! 😀 Insa de abia astept sa o vad pe Anastasia si sa o strang in brate!
..si doi…cum sa facem sa avem o viata echilibrata si implinita?

Dilema nr.1 se va rezolva de la sine.
Dilema nr.2….trebuie sa invat sa o fac sa se rezolve.

Insa anul acesta intimpin niste obstacole. Obstacole pe care, mai mult sau mai putin mi le creez singura.
Am doua variante: fie ma impotrivesc si lupt impotriva valului, fie…incerc sa alunec pe val. Cred ca a doua varianta, e cea mai buna, in contextul secolului acesta.
Daca ma impotrivesc nu fac decat sa consum multa energie, si eventual sa ajung de unde am plecat sau mai rau. Insa daca incerc sa alunec odata cu valul, poate..dar doar poate ma va purta mai departe.

Cu siguranta te intrebi despre ce tot scriu eu aici..si daca mai are sens sa citesti mai departe, insa te invit sa ai rabdare…

Mai mult ca sigur, avem fiecare ceva in viata noastra care ne nemultumeste. Fie nu avem destui bani, fie nu avem un partener iubitor, fie nu ne intelegem cu parintii, fie nu suntem intelesi de prieteni, fie…fie..si exemplele pot continua..

Cu toate astea, scurta mea experienta de viata, mi -a aratat ca secretul fericirii noastre sta de fapt in acceptarea sau neacceptarea evenimentelor si starilor din viata noastra.

Astfel cu cat vei accepta mai repede o situatie, o actiune sau chiar si un cuvant spus asa intr-o doara de un prieten, cu atat vei depasi mai rapid momentul.

Cu cat vei accepta mai repede si vei intelege cu maturitate, ca acea persoana care alta data te iubea la nebunie, acum nu o mai face, cu atat mai repede te vei elibera.

Cu cat vei intelege repede, ca de multe ori trebuie sa ai rabdare si sa perseverezi ca sa ajugi la un nivel financiar satisfacator, cu atat vei fi mai multumit, de fiecare etapa din viata ta.

Citisem undeva ca de fapt fericirea nu este varful muntelui. Ca in momentul in care ai ajuns acolo .privesti in jurul tau, esti fericit si fascinat de noua viziune, dar in curand te vei plictisi si vei dori sa cobori, sa cauti alt varf. FERICIREA CONSTA DE FAPT IN TOT DRUMUL, IN TOT URCUSUL PANA IN VARF. Drumul acela plin de obstacole depasite a fost mai interesant si mai provocator decat acele cateva minute de privire panoramica din varf.

Aceasta este de fapt fericirea!..drumul in sine si nu destinatia.

De aceea azi iti fac tie,o recomandare. si in acelasi timp si mie:

Priveste in interiorul tau, la viata ta.
La oamenii din jurul tau, familie, prieteni….
Priveste ceea ce ai!
Priveste si ceea ce nu ai !
Viseaza!
Si insista sa gresesti pana ce vei reusi!
Nu te opri nicicand din visat!
Doreste-ti si nu te lasa parasit de speranta!
Mintea ta te va ajuta sa creezi solutii, pentru a avea tot ce nu ai!
Insista!
Persevereaza!
Eu asta fac. Data viitoare iti voi mai povesti din reusitele mele!
Pana atunci o poti face si tu, lasandu mi un comment mai jos!

Lasă un răspuns

