Despre iubirea de sine cu Charlie Chaplin

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am înţeles că în toate împrejurările, mă aflam la locul potrivit, în momentul potrivit.
Şi atunci, am putut să mă liniştesc.
Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte …

Stimă de sine

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele.
Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte …

Autenticitate

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să doresc o viaţă diferită şi am început să înţeleg că tot ceea ce mi se întâmplă, contribuie la dezvoltarea mea personală.
Astăzi, ştiu că aceasta se numeste …

Maturitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am început să realizez că este o greşeală să forţez o situaţie sau o persoană, cu singurul scop de a obţine ceea ce doresc, ştiind foarte bine că nici acea persoană, nici eu însumi nu suntem pregătiţi şi că nu este momentul …
Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte …

Respect.

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am început să mă eliberez de tot ceea ce nu era benefic … Persoane, situaţii, tot ceea ce îmi consumă energia. La început, raţiunea mea numea asta egoism.
Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte …

Amor propriu

În ziua în care m-am iubit cu adevărat , am încetat să-mi mai fie teamă de timpul liber şi am renunţat să mai fac planuri mari, am abandonat Mega-proiectele de viitor. Astăzi fac ceea ce este corect, ceea ce îmi place, când îmi place şi în ritmul meu.
Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte …

Simplitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să mai caut să am întotdeauna dreptate şi mi-am dat seama de cât de multe ori m-am înşelat.
Astăzi, am descoperit …

Modestia.

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să retrăiesc trecutul şi să mă preocup de viitor. Astăzi, trăiesc prezentul, acolo unde se petrece întreaga viaţă. Astăzi trăiesc clipa fiecărei zile.
Şi aceasta se numeste …

Plenitudine.

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am înteles că raţiunea mă poate înşela şi dezamăgi. Dar dacă o pun în slujba inimii mele, ea devine un aliat foarte preţios.
şi toate acestea înseamnă …

Să ştii să trăieşti cu adevărat.

Charlie Chaplin

….cat sunt de intelepte aceste fraze…poate pana la urma nu suntem atat de autentici..si poate nu conteaza asa mult originalitatea in fericirea noastra…dar poate ca totusi merita sa nu uitam, ca ne place la nebunie sa traim!

14 gânduri despre “Despre iubirea de sine cu Charlie Chaplin

  1. Pingback: Emotionant. Scrisoarea unui tata de 76 de ani, catre fiica sa de 21 de ani | Personalitate Autentica

  2. Pingback: DIFERENTA dintre IUBIREA DE SINE si EGOISM. |

  3. MA SIMT :))…le-am citit si am sa le recitesc ori de cate ori vreu sa invat sa ma iubesc…m-ai pus serios pe ganduri azi :(problema e ca ai dreptate si ca trebuie sa schimb ceva.
    „in ziua in care m-am iubit cu adevarat m-am gandit la tine Ionela…caci de la tine am invatat asta ” asa o sa sune gandul meu din ziua aceea.

    1. La naiba sunt om si am si eu butoane..ma simt..onorata…:) dar mai ales avand astfel de feed back uri mi se confirma scopul meu in viata ce mi-a fost data..sa pot fi un sprijin, un ghid si un prieten. Cu fiecare om ce se descopera si intelege ce PUTERE extraordinara se afla in el..ma simt mai implinita. iti doresc succes! drumul ales va fi unul plin de experiente frumoase si mai putin frumoase, din care sa dea Domnul, Universul sau orice altceva in care crezi (sau nu) sa extragi lectiile necesare! 🙂 keep in touch! 🙂

  4. alina scripcaru

    mi-a placut foarte mult „despre iubirea….” si ce bine ar fi daca am da mai multa importanta acestor cuvinte , adica cele pozitive; chiar am observat ca noi, oamenii, avem tendinta sa ne amintim si sa ne impiedicam mereu de cuvintele care ne dojenesc, ne jignesc, ne scad personalitatea. asta nu inseamna ca trebuie sa cadem in partea opusa, sa nu ne vedem si defectele. dar, poate, ar trebui ca , constientizand mai mult calitatile si ceea ce suntem de fapt sa corectam ceea ce e gresit in noi. sa ne recunoastem si sa ne acceptam cum suntem, sa corectam unde se poate , fara a crea un razboi cu propria persoana. doar astfel , iubindu.ne pe noi insine (cam la iubure se rezuma tot) vom reusi sa iubim si ce este in jurul nostru

    1. 🙂 tare ma bucur sa observ ca in jurul meu gasesc tot mai multe persoane care incep sa devina constiente de E-UL interior! de PERSONALITATEA lor, sau mai pe romaneste de SUFLETUL lor! si ce frumos ai spus ca ducem un „razboi cu propria persoana”…
      asa e in fiecare zi, si chiar si cand dormim noi ne razboim cu noi insine! din nefericire e una din cele mai grele lupte, caci TE AFLI IN AMBELE TABERE! astfel ca iti urez: MULTA PACE! 🙂

Lasă un răspuns

