Visele.Te mananca ele pe tine?sau le absorbi tu pe ele?

N-am mai scris de ceva vreme pe blog..nu ca ar interesa pe cineva in mod deosebit ( 😀 ) facea parte doar din introducere :))

Astfel ca o sa tin un fel de ..monolog…interior.

M-am lovit in scurta mea experienta deseori de VISE. Nu putine au fost momentele cand efectiv visam la acele vise, netraindu-le efectiv.

Insa, acum ma intreb care este totusi calea spre trairea viselor noastre? Mai exact, majoritatea dintre noi nu facem decat sa ne inchipuim

CUM AR FI DACA?

Din pacate pentru aceasta majoritate, acest „cum ar fi daca” nu va deveni niciodata realitate. Va ramane la nivel de vis, iar nerealizarea lui, se va strange intr-o imensa frustrare in timpul varstei a doua, si chiar spre batranete.

SOLUTIA ????

…din punctul meu de vedere, sau cum ar zice cineva „din orizontul meu de vedere” (caci punctul este mic si limitat 😀 ) sunt doi pasi: )
1. sa incepem sa visam. Sa lasam telecomanda deoparte si seara sa adormim cu gandul la visele noastre si nu la visele altora.
2. sa incepem sa actionam, adica efectiv sa facem pasi mici spre realizarea visului nostru.

Veti spune: „da si? n-ai spus nimic nou”!
Cu siguranta ca nu este o noutate ceea ce eu am scris mai sus, dar cu siguranta, ca te numeri printre cei care asemeni mie, uiti sa aplici acesti doi pasi, din cand in cand.

Poate e nevoie sa ne reamintim,iar si iar. din nou si iar, din nou.
Asa cum se zice, repetitia e mama invataturii. So, sa ne reamintim.

1. VIS!
2. ACTIUNE!

iti marturisesc, din experienta personala ca atunci cand ma ghidez dupa cei doi pasi, este apoape imposibil sa nu realizez ceea ce imi propun.

sursa imaginii http://poze.roiv.net/free-wallpapers/careu-de-asi.html

Lasă un răspuns

