O portie buna de AUTENTICitate!

N-am mai scris de ceva timp pe blog..de ceva mai mult timp. Mi-am dat seama ca trebuie sa am o anumita stare de spirit ca sa fac acest lucru si ..si „ceva timp” ..

Timpul devine foarte pretios in secolul supranumit ironic „secolul vitezei„…cineva din trecutul nostru, un AUTENTIC din vremuri apuse.. Leonardo Da Vinci spunea ca „TIMPUL ESTE PRETIOS PENTRU CEI CE IL FOLOSESC!” ..interesant, nu? Folosim noi timpul? Insa, aceasta va fi o alta tema de discutie, sau monolog interior ::))

Acum as vrea insa sa vorbesc despre omul care a confirmat inca odata , ca AUTENTICITATEA exista!

Astfel ca pentru toti aceia care va indoiti de acest lucru, pentru toti aceia care credeti ca lumea inconjuratoare nu va mai poate uimi, priviti videoclipul de mai jos.

Andrei (cel mai tanar) este foarte talentat, carismatic si are o voce atat de calda si frumoasa! Insa ca el..mai sunt si altii…sorry Andrei..:(
In schimb Canaf…ei bine Canaf mi se pare un fenomen! E EXTRAORDINAR!

Are de toate: carisma, voce, originalitate,empatie si mai ales PASIUNE!

Serviti va rog o portie de autenticitate! pofta buna! 😉


Sursa: http://www.youtube.com/watch?v=Ml7yd8v2gQc

P.S.: Din ce am inteles, la repetitii Loredana tot i-a recomandat cum si ce sa cante, iar in acest video, cand a cantat LIVE, absolut fantastic, a cantat…tot cum el a simtit..cum si-a dorit..acest om este un exemplu si un om „de referinta” ..so think again!

One comment

Lasă un răspuns

