despre nimic si despre tot…

Pana acum ceva timp ma mandream cu „doctorul de suflete”..prietenii mei radeau de mine si cu mine, intitulandu-ma asa….gluma sau nu….
dar ce „ac de cojocul” meu! mi-am pierdut abilitatile pe drum..sau am dat din ele si am ramas cu prea putine.caci acum imi lipsesc.
ce usoare sunt sfaturile de urmat, cand le dai altora…si ce crunt e cand trebuie sa le urmezi chiat TU.
ce fericire! si ce noroc pe fiintele umane (si nu numai) de a avea liberul arbitru..dar ce te faci atunci cand nu te poti folosi de aceasta extraordinara putere? mai este ea o putere?
sau oricum te folosesti, caci in definitiv facem zilnic alegeri. mai bune sau mai mai putin bune..doar timpul va dovedi.
cu toate astea….nu pot sa nu ma gandesc ca e minunat sa FII VIU!
sa asculti o melodie buna, sa te folosesti de o punga de plastic pentru a aluneca mai usor pe derdelus, sa faci clatite la miezul noptii pentru ca atunci ti-e pofta :), sa faci dragoste in cele mai nastrusnice momente…sa saruti in ploaie si furtuna…sa nu-ti fie teama de noroi atunci cand un catel te iubeste cu labutele lui murdare…
mi-am piedut din concentrare, NU prea are legatura introducerea cu continutul propriu zis, DARRRRR
da…E CLAR…
VIATA E MINUNATA! cu bune si rele..:(…caci la final de drum, nu vor mai conta decat alea bune..
pana data viitorare, iti doresc ca si alta data FERICIRE!indiferent cum o vezi tu!;)

Lasă un răspuns

