Luati-va portia de ras.Eu mai iau valeriana din cand in cand :))

 Statistici corecte

Potrivit statisticilor, 90 români din 100 sunt de acord cu politica guvernamentală, zece – o dezaprobă.
Pe restul de 20 milioane, nimeni nu i-a întrebat niciodată…

Diferenţa dintre politician si hoţ

Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansat o dezbatere publică cu tema:
„Care este diferenţa dintre politician şi hoţ?”.
Un anume răspuns i-a sărit în mod special în ochi. „Diferenţa dintre un politician şi un hoţ este, că pe primul îl aleg eu, în timp ce al doilea mă alege el pe mine. Am nimerit-o?”.
Iar replica lui Millor a fost:
„Stimate domn, sunteţi un geniu. Sunteţi singurul care a reuşit să gasească o diferenţă între cei doi”

Băsescu la psihiatru :
– Nu ştiu ce au cu mine toţi mogulii; mă acuză că mă cred Dumnezeu.
Bine, zice psihiatrul, să începem cu începutul.
– Păi la început am făcut Cerul si Pământul..

Depinde  cum pui problema

Un ziarist este chemat în biroul şefului.
– Cum poţi să scrii că 75% dintre parlamentarii români sunt hoţi? zbiară şeful la el.
Modifică imediat articolul!
A doua zi, în ziar apare o ştire cu următorul titlu:
„25% din parlamentarii români sunt cinstiţi”

si preferatul meu (oricum pt mine toti sunt o apa si-un pamant):  

Ştire şoc! Boc s-a sinucis!
L-au găsit spânzurat de un bonsai…:))

Lasă un răspuns

