Muzica de alta data!

Nu stiu ce amintiri va starnesc voua melodiile astea, insa mie imi aduc aminte de un camin vai de capul lui ce era gazda sambata de sambata discotecilor pline de pustime  din satul bunicilor mei! Mai pune-ma acum sa dansez dance-ul ala..nu stiu daca mai reusesc…:))

la vremea acea veneam cu o bucurie de nedescris la bunicii mei! stiam ca acolo, voi face ceea ce imi doresc. ..alergam de dimineata pana seara cu copiii din zona..jucam lapte gros, faceam baie in garla murdara, prindeam peste (sau macar incercam.:))  ), stateam pana seara tarziu razand si chicotind..iar cand venea vinerea sau sambata, era seara speciala….mergeam la discotecaaa!!!! Si sa vezi acolo distractie!  sunt convinsa ca si  voi aveti propriile povesti pe ritmurile melodiilor de mai jos!

Enjoy it! 🙂

Fiti atenti ce tare era asta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iar la aceasta, la petrecerile de „azi” doar eu si copiii mai suntem pe ringurile de dans!…daaaaaar binenteles ca intotdeauna avem spectatori care ar dori sa faca acelasi lucru, dar nu au suficient curaj!:D IN schimb eu raman cu distractia si cu prieteni mici peste tot!

Si ………THE ONE AND ONLY : lambadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ascultati melodiile care va fac sa vibrati din tot corpul dragii mei! Astea sau altele…ganditi-va ca va veni o vreme cand veti auzi…nimic..!!!!!

Lasă un răspuns

