Cand esti FERICIT?

Poate va plictisesc cu toata povestea asta ..cu fericirea.

Imi asum acest risc. Mai mult decat atat, trebuie sa repetam pana ne intra bine in cap, ca  fericirea sta doar in vointa noastra de a  fi fericiti~

 Suntem prea multi care amanam sa fim fericiti..unii dintre noi chiar intreaga viata, astfel ca haideti sa aflam ce ne face de fapt sa fim fericiti, si cum putem sa repetam acel „ceva” astfel incat sa fim mai des,  fericiti!

let’s begin!

Eu sunt fericita atunci cand:

  •  cei dragi mie sunt fericiti!
  • simt mirosul de iarba proaspat cosita 😉
  • un catel imi sare in brate murdar din cap pana in picioare! 😀
  • cand patinez si ma chinui sa-mi tin echilibrul !
  • cand ne batem cu bulgari de zapada!
  • cand imi imaginez ….cum va fi sa fac bungee jumping (soon!!!)
  • cand ma distrez cu prietenii in parcuri acvatice si testez cele mai nastrusnice tuneluri!
  • cand incerc un fel nou de mancare (gen : picior de insecta pane! :)) )
  • cand ne batem cu frisca!
  • cand un copil imi sare in brate si-mi spune din tot sufletelul lui „te iubesc”…e cea mai sincera emotie♥..
  • cand incerc sa innot in apa sarata, de altfel…,  si nu reusesc decat sa-mi fortific eventual muschii, zgaraindu-ma de nisipul de pe fundul marii..
  • cand rezist valurilor nervoase, calare pe un colac, si ma intreb ce sa tin mai strans : slipii sau colacul? (optez pentru colac.slipi mai gasesc, dar daca pierd colacul…s-ar putea sa fac iar cunostinta cu nispul de pe fundul marii :))   )
  • cand fac clatite la 1 noaptea, incerc sa le adun pe farfurie, pentru a fi umplute cu dulceata si dispar ca prin farmec (nu mai apuca sa fie umplute..!!)
  • cand beau o ciocolata calda, pe malul marii, precum acum 2 ani, cand afara (dimineata) erau cred ca doar vreo 5 grade si un vant naprasnic..
  • cand sunt in varful unui munte si de acolo, privesc frumusetea locului respectiv…
  • cand dansez si-mi imaginez ca sunt pe marile scene ale lumii.:))
  • cand ascult o melodie superba..
  • cand iubesc si sunt iubita (fizic, metafizic..in toate felurile posibile 😀 )
  • cand strang in brate un om drag…
  • cand citesc speranta in ochii lacrimati
  • cand fac poze oamenilor si surprind prin camera ceea ce scapa ochiului..
  • cand reusesc sa_l fac sa zambeasca si pe cel mai serios om..
  • cand primesc o floare sau cand o daruiesc…
  • cand bunica mea imi spune „ma simt mai bine, dupa ce vorbesc cu tine”..:(
  • cand uit un banc, si scot lista ca sa il spun prietenilor…:))
  • si cea mai fericita sunt atunci, cand nu urmez reguli! Cand scot din viata mea pe acel TREBUIE! 😦 . Atunci sunt cea mai fericita!

Sunt foarte multe lucruri care ma fac fericita.

Lista e deschisa. Cei mai multi dintre noi, uitam sa o completam, desi avem o viata intreaga la dispozitie. Cu toate astea e doar o viata, atata de efemera …si nu o vesnicie! Eu cand ma gandesc ca jumatate din viata mea a trecut…trebuie neaparat sa completez lista zi de zi! 🙂

Pe tine…ce te face fericit?

Lasa-mi mai jos o parte din tine, si adu-mi si mie aminte ce ar trebui sa mai fac, pentru a-mi completa propria lista!

pana atunci, multa FERICIRE asezonata cu ceva frisca!;)

4 comments

  1. „Intre viata si moarte faci o calatorie foarte lunga; iar in calatoria asta iti formezi legaturi umane care te fac sa ai parte de emotii, sperante, iubire, durere, fericire ….. si suferinta. Dar ca sa simti toate astea, e foarte important sa fii om” Versuri dintr-un cantec indian, imi pare rau, dar sunt dependenta de cantece indiene:)
    Consider fericita persoana care isi da seama ca viata e prea scurta si trebuie sa te bucuri de fiecare moment. Personal nu caut lucruri sau evenimente care sa ma faca fericita. Pur si simplu incerc sa vad partea buna a lucrurilor si sa vad fiecare zi ca o noua aventura ce asteapta a fi traita. Fericirea are multe fete diverse; pentru unii fericirea=bani, pentru altii poate fi un gest neinsemnat din partea persoanelor dragi, pentru mine este aventura de a descoperi ce ma face sa zambesc in fiecare zi, si slava Domnului, sunt multe lucrurile care ma fac sa zambesc: incepand de la prima raza de soare a diminetii care imi mangaie fata, pana la oboseala cronica ce se acumuleaza in fiecare seara cand ma pregatesc sa dorm.

    • am mai spus_o si o repet…sunt oameni in jurul meu de care sunt mandra..tu esti unul dintre ei..ai inflorit frumos! si o da!!!sunt de acord..toti cei care realizam ca viata e de fapt f scurta, cred ca suntem mai fericiti..sau macar incercam!

Lasă un răspuns

