Mi_a placut

„N-are sens sa-ti spun cate zile am mers la cativa pasi in urma ta adulmecandu-ti ca un bezmetec mirosul.Sa nu razi,dar asta-mi place cel mai mult la tine! Ai atatea alte lucruri pentru care te vor toti,dar mie imi place cum mirosi crud a nerv si pasiune.Poate sunt eu nebun,poate ca si tu m-ai observat si te-ai jucat mereu cu mine asteptand sa-mi pierd cumpatul si sa te izbesc de vreun zid incercand sa-mi domolesc disperarea cautand cu mainile un petec din trupul tau care sa vibreze doar la atingerea mea.
Daca te-as fi avut mereu nu te-as mai fi dorit atat si n-as mai fi mers pe urmele tale pastrand secretul simturilor mele excitate de nepasarea ta.Nici macar nu esti cea mai frumoasa,dar porti mereu lucruri stridente care instiga orice simplu muritor sa-ti sfasie materialul putin prin care iti pot vedea pana si venele inguste,rasucite calm peste incheieturile albe.

Din intamplare am dat peste acest  blog http://thefirstlastonly.blogspot.com/2011/12/truth.html

Din curiozitate am continuat sa_l citesc.. . nu stiu ce_i cu el, habar n_am si nici  nu ma intereseaza…dar pasiunea cu care scrie m_a fermecat.

Nici nu stiu in ce sectiune a blogului meu sa_i pun „vorbele”. de fapt nici nu conteaza…ideea e  ca „scrisul ramane”..;)

Lasă un răspuns

