Extrase dintr_o tantra

TANTRA este una din cele mai străvechi căi spirituale indiene. Am facut cateva „extractii” si le_am expus mai jos. Sunt curate! 😉

UNU.

Dă-le oamenilor mai mult decât se aşteaptă şi fă-o în mod plăcut. (fara 1000 de reprosuri, cu uite ce am facut eu pentru tine si bla, bla..)

DOI.

Căsătoreşte-te cu un bărbat/o femeie cu care iţi place să şi vorbeşti. Cu înaintarea în vârsta, abilitatea de a conversa va fi mai importantă decât orice altceva. (adevarul e ca daca nu ai comunicare, ai pus_o de tot…:D )

TREI.

Nu crede tot ce auzi, nu cheltui tot ce ai şi nu dormi atât cât vrei.( no comment)

PATRU.

Când spui “Te iubesc”, aşa să fie. (pentru domni: de cate ori dragii mei nu ati rostit aceste cuvintele fara a le simti cu adevarat?)

CINCI.

Când spui “Îmi pare rău”, priveşte persoana în ochi. (priviti voi persoana in ochi? de_abia ne cerem scuze..daca o facem..daca avem puterea de a o face..)

ŞASE.

Fii logodit pe puţin şase luni înainte de căsătorie. (si mai ales sa fie facut la cel putin 3 ani de prietenie 😉 )

ŞAPTE.

Crede în dragostea la prima vedere. (pai cum sa nu crezi? chimia asta…)

OPT

Să nu râzi niciodată de visele cuiva. Oamenii care nu au vise nu au prea multe. (de fapt acei oameni nu ca nu au prea mult…au nimic..)

NOUĂ.

Iubeşte adânc şi cu pasiune. S-ar putea să te rănesti, dar e singura cale de a trăi o viaţă completă. (My favorite subject..:) )

ZECE.

În neînţelegeri, luptă corect. Te rog, nu insulta. (am intalnit foarte putini oameni care au aceasta capactitate. de a nu insulta intr_o cearta..de fapt nu stiu daca am intalnit..)

UNSPREZECE.

Nu judeca oamenii după rudele lor. (avem noi puterea sa facem asta? sa fim deasupra prejudecatilor? 

DOISPREZECE.

Vorbeşte încet dar gândeşte repede. (inca mai lucrez la partea cu „vorbeste incet” 😀 )

TREISPREZECE.

Când cineva îţi pune o întrebare şi nu vrei să răspunzi, zâmbeşte şi întreabă “De ce vrei să ştii?” (asta trebuie sa fac si eu)

PAISPREZECE.

Aminteşte-ţi că marea dragoste şi marile realizări presupun mari riscuri. (so true)

CINCISPREZECE.

Spune “fii binecuvântat” când auzi pe cineva strănutând. 🙂

ŞAISPREZECE.

Când pierzi, nu-ţi pierde învăţătura! (corect!)
ŞAPTESPREZECE.

Aminteşte-ţi cei trei R:

Respect pentru tine;

Respect pentru alţii;

Responsabilitate în acţiunile tale. (daca am face asta in fiecare zi, macar cate putin.. cu siguranta am avea o existenta cu mult mai armonioasa!)

OPTSPREZECE.

Nu lăsa o mică dispută să strice o mare prietenie. (asta mi_a iesit..si nu doar odata 🙂 )

NOUĂSPREZECE.

Când ai realizat că ai făcut o greşeală, fă imediat paşii necesari corectării ei. (intrebarea e de unde stii cand ai facut o greseala? )

DOUĂZECI.

Zâmbeşte când răspunzi la telefon.
Cel care te-a apelat va auzi asta în vocea ta. (asa se spune si despre vanzarea prin telefon nu? ..vindem noi ceva?..cu siguranta..in fiecare zi ne vindem pe noi insine..)

DOUĂZECI ŞI UNU.

Stai un timp singur. (ai nevoie de timp pentru tine. mai tarziu va fi prea tarziu.. )

Lasă un răspuns

