BANcuri :D

Sir stătea la masă şi se chinuia să înţepe cu o scobitoare nişte măsline.
– John, strigă el, măslinele fug?
– Nu, Sir! Dar de ce?
– Înseamnă că iar am mâncat gândaci de bucătărie…

Lordul îşi întreabă valetul:
– John, nu s-a întors încă soţia mea de la partida de călărit?
– Încă nu, Sir, dar cred că trebuie să vină. Calul s-a întors de o jumătate de oră…

– John!
– Da, Sir.
– Lămâile ţipă?
– Nu, Sir, dar de ce?
– Înseamnă că din nou mi-am stors papagalul în ceai…

2 gânduri despre “BANcuri :D

  1. – Alo! John?
    – Da Sir.
    – Sotia mea este acasa?
    – Da Sir.
    – Poti sa ii spui sa vina la telefon te rog?
    – Nu pot Sir?
    – De ce?
    – Are companie?
    – Ce companie?
    – Un domn, Sir.
    – Si ce fac?
    – Cred ca au trecut deja de preludiu Sir.
    – Oh Doamne…John….Ia pusca mea din dulap si mergi si impusca-i pe amandoi.
    …..
    – Gata Sir, s-a rezolvat.
    – Bine John. Acum trimite-o te rog pe Isabela la parintii mei.
    – Care Isabela Sir?
    – Fiica mea John.
    – Dar Sir, nu aveti nici o fiica…
    – A! Nu?!?…Ma scuzati, cred ca am gresit numarul.
    😉

Lasă un răspuns

