despre AFIRMATIILE POZITIVE

Azi, vreau sa va spun o poveste.

Cu ceva timp in urma, respectiv cu vreo 13 ani in urma am cunoscut un baiat. A fost, cred…prima mea dragoste. primul meu sarut adevarat, primele bairame..primele discoteci. primele..in diverse feluri si in altele, nu.

L_am iubit cu sufletul meu de copil. Privind in urma, eram doar un copil. El, era ceva mai ..adolescent, cu ceva mai multa experienta. A fost exploziva relatia in prima parte a ei, insa acest baiat prin frustrarile proprii (acum inteleg asta) a facut din mine o fata timida si lipsita de incredere in ea. (oricum eram timida si  inainte, insa el mi_a accentuat starea. nu este vinovat insa pentru ca eu l_am  lasat sa faca asta). De ce? pentru ca era destul de gelos, destul de posesiv..destul de neincrezator in capacitatea mea de a_i fi fidela. Si nu numai a mea. A tuturor fetelor. Pe scurt, aproape orice ii spuneam sau faceam punea sub semnul intrebarii. De  curand am aflat, ca in cel de_al doilea an de relatie a fost plecat chiar si in armata, mie nespunandu_mi nimic, decat lasandu_ma sa astept cu disperare un semn din partea lui.  Savuram fiecare intalnire..tanjeam dupa momentele in care eram cu el. La cateva luni de asteptare, am decis asa copil cum eram sa pun capat unei relatii care efectiv ma distrugea. Nu s_a impotrivit, nu a luptat, probabil zicandu_si satisfacut „ce dreptate am avut”.

Azi, stiu ca am luat cea mai sanatoasa decizie si sunt mandra de copilul de atunci.

Insa aceasta experienta a avut urmarile ei. Privind spre cum au decurs lucrurile mai apoi pentru mine, realizez ca au  fost cele mai pozitive  urmari.

Experienta aceasta, m_a transformat. La propriu. Si nu oricum, ci in bine.

A fost palma care m_a trimis pe scaunele bibliotecii municipale din orasul meu si mi_a pus in brate cartile de dezvoltare personala.  Erau reci ce_i drept, nu erau calde asemeni imbratisarilor lui.

A fost palma care mi_a smuls din brate romanele de dragoste si visele romantice….

Am muncit mult. Citeam zi si noapte, repetam asemeni unui papagal notitele din caiete. Plangeam si iar citeam.

Si momentul eliberarii a venit mai devreme decat ma asteptam. Nu m_a eliberat din suferinta nici vreun cavaler si nici vreun print calare pe un cal alb, asa cum citeam in basme  sau romane de dragoste ,alta data. Ci a fost propriul meu creier, pe care l_am hranit zilnic cu afirmatii pozitive si pe care l_am facut sa inteleaga ca de fapt puterea de a fi fericita e in mainile mele si nu a altcuiva. Sunt oameni in jurul meu, adulti fiind, care si acum cred ca fericirea lor sta in ceilalti, in actiunile sau  cuvintele altora, bani sau mai stiu eu ce alte dorinte neindeplinite.

Din fericire pentru mine, am realizat ca adevarul este altul si am construit persoana care sunt azi. Imi mai pierd uneori  echilibrul, insa imi adun piesele de puzzle si construiesc din nou imaginea.:)

Va veti intreba ce legatura are povestea de mai sus cu titlul acestei postari.

Ei bine are. Pentru ca genul acela de afirmatii pozitive le voi reda mai jos printr_un clip de pe you tube. Nu aveam la acea vreme calculator sa gasesc atata informatie, insa aveam cartile.

O carte ce am descoperit_o mai tarziu, dar care strange in cateva file mai tot ce am citit eu copil fiind (si pe care v_o recomand) este “Think and Grow Rich” – editia in limba romana: “De la idee la bani” scrisa Napoleon Hill. Autorul vorbeste aici de un instrument miraculos si anume puterea subconstientului.

Adevarul este ca subconstientul nostru transforma in realitate orice gand care ii este transmis in mod repetat. 

Insa mai este nevoie de ceva. Sa crezi cu adevarat in ceea ce_ti propui sa faci la nivel constient.

Spre diferenta de gandirea constienta care e  ratioanala, subconstientul  nu rationeaza. Nu face diferenta intre gandurile constructive si cele  distructive, le accepta pe ambele transformandu_le in timp in echivalentul lor fizic.

Ce fel de ganduri lasi sa intre in subconstientul tau? esti constient de gandurile tale?  Atragi prin ele  experiente pozitive sau negative in viata ta?

In fiecare zi primesc cate o noua dovada, ca diferenta dintre cei bogati si cei saraci, intre cei fericiti si cei nefericiti sta de cele mai multe ori in atitudine.

Acum, va sugerez si voua. Citind zilnic macar unele din aceste afirmatii  va veti schimba efectiv viata. Sunt convinsa ca unii dintre voi stiti despre ce vorbesc. Altii citesc cu un suras in coltul gurii „si tu tot despre asta vorbesti? e o prostie” .

Din proprie experienta va spun ca DA, se poate.

Pana la urma de voi depinde daca continuati sa asteptati sa va ofere altii, asa pe tava cate o bucatica de fericire sau decideti sa luati fericirea toata  in maini…si eventual sa o impartiti cu altii.

Va doresc succes si pana data viitoare urmariti clipul de mai jos. Cateva minute pe zi, va pot transforma existenta!

Apropo, a mai incercat cineva? ati reusit?

P.S. la ani de zile dupa acea relatie, ma intalneste si_mi spune ca m_a iubit cu adevarat si daca ar lua_o de  la capat m_ar cere (inca de pe atunci) de sotie fara ezitare…Ciudat, viata are propriul ei mod de a echilibra sau nu lucrurile..;)

5 gânduri despre „despre AFIRMATIILE POZITIVE

  1. Cineva imi spunea odata ca pentru a-ti intra in inconstient o idee, este nevoie sa o repeti in fiecare zi timp de 30 zile. Eu, personal, cred ca depinde acest numar de fiecare persoana in parte. Esentialul care trebuie sa il retinem este ca putem schimba multe in viata noastra in mod natural, daca ne focusam atentia pe gandurile noastre.
    Ionela, cred ca ai niste resurse pretioase pe care stii sa ti le valorifici. Dovada este aceasta poveste pe care ai trait-o si vointa ta de a depasi suferinta care te macina in acea perioada.

    1. feed back ul tau si a altora, mi-a dat curaj. Iar resursele da, le valorific… in fiecare zi. sau cel putin asa „imi spune” propria realitate. acum’ daca realitatea realitate e de fapt alta…parca nici nu mai conteaza…!?!! :)))

Lasă un răspuns

