Sunt mandra ca sunt romanca!

Cred ca nu mi_a fost dat nici macar odata in ..scurta mea existenta sa fiu  mandra de faptul ca sunt romanca, asa cum am fost acum cateva seri cand din intamplare pe unul din canale am dat de un tanar in uniforma…Am aflat mai apoi ca este locotenent al armatei romane, venit tocmai din Cluj sa se alature manifestantilor.

Militarul s-a recomandat Alexandru Gheorghe, locotenent, in varsta de 27 de ani, incadrat la Flotila 71 Aeriana Campia Turzii.

Stiu exact la ce ma expun venind aici, veti vedea si dumneavoastra maine„, a spus militarul, probabil facand referire la faptul ca va fi pedepsit pentru incalcarea regulamentului militar.

In ceea ce_l priveste pe acest tanar….ei bine bravo lui!

A spus ceva de genul ca nimic nu mai conteaza, chiar de va fi  privat de libertate ( pentru ca a incalcat regulamentul militar), va fi totusi cel mai liber om de pe pamant!  Pentru ca a facut ceea ce_si dorea sa faca! Pentru ca a spus ceea ce a avut de spus!

Il respect din tot sufletul meu pe omul asta! I_as oferi o imbratisare sincera daca ar fi acum in fata mea! nici nu stiu cum sa numesc ce se intampla zilele astea in tara, oricum pentru mine toti de la guvernare sunt o apa si_un pamant. Nu ma impresioaneaza cu nimic nici Basescu, nici Ponta si nici ala galben…nici ..niciunii…Nu stiu daca acest tanar prosteaza in fata conducerii actuale sau in fata intregului sistem. Conteaza mai mult decat orice curajul lui. Si mai ales ca a vorbit din tot sufletul lui!

Doar in cartile de istorie am auzit de astfel de oameni. Am zis mai mereu ca istoria este scrisa pentru a crea eroi, dar eroii sunt si printre noi. Dovada este el

 

 

 

 


 

Cred ca daca as fi fost  intr_o pozitie similara as fi facut exact la fel. Nu m_ar mai fi interesat nimic. Chiar nimic!

Tot respectul  si toata admiratia pentru acest tanar! Ne_a salvat onoarea tuturor romanilor si_a mai adaugat ceva puncte deminitatii noastre! In acelasi timp mi_e teama pentru el si pentru ce_l poate astepta…Si  sacalii astia sigur nu vor lasa lucrurile asa, sub deviza..daca il lasam pe el sa faca asta, o vor face si altii..asa ca..?!?! porcarie! o mare porcarie!

 

P.S. stiu, e un blog de dezvoltare personala, insa promovez tot ce_i autentic. Baiatul asta este! si merita !

 

Lasă un răspuns

