Vânătai

Imi temura tot trupul….

tocmai m_am intors de la o partida fierbinte …

 

 

 

 

 

 

de patinaj!!!!! :))))

am luat cred ca zeci de trante, insa in final am ajuns sa dansez precum o balerina! 😀 se pare ca patinajul nu e ca mersul pe bicicleta…cel putin nu atunci cand patinezi pe la 10-12 ani, si apoi inca o data pe la 28 si un pic…bine, bine ..aproape 29…:)

so ..sa postez ceva dovezi:

1. invatacelul meu!

2. una din zecile de trante..

3. si in final…balerina!

Ma dor toate…genunchii, fesele, soldurile, unghiile..daaaaaaaaaaaar! mai vreauuuuuuuuuuuuuu!
Gata pe azi!
si un banc scurt: I:care este culme patinajului?
R:sa faci patinaj artistic cu picioarele goale pe o lama de cutit!:))

5 gânduri despre “Vânătai

    1. :))) sincer iti zic..am si rani la glezne si intindere de muschi…insa as mai merge inca de 100000000 de ori! am trecut deja de prima etapa in care am reinvatat sa mi tin echilibrul, am trecut si de a doua in care invat sa patinez si eu ca un om normal, si acum sunt la a 3-a, la etapa piruiete…cand nu mai stiu cum sa ma opresc! va tin la curent!:)))

Lasă un răspuns

