Cercetatorii au descoperit secretul FERICIRII!

„Cercetatorii au descoperit secretul FERICIRII!” !

Cand am citit dimineata acest titlu in Descopera , am dat fuga sa citesc intreg articolul.

Poate, poate au descoperit astia o reteta ce functioneaza ca la carte.

Dezamagirea mea a fost cu atat mai mare, dar si asteptata de altfel cand am vazut ca de fapt ei bat apa in piua cu faptul ca de fapt experientele frumoase ne aduc fericirea si nicidecum obiectele pe care ni le dorim, si apoi le avem!

Pai asta stiam fratilorrrrrrrrrrr!

Vreau reteta aia, cat mai repede!!!!! Ca mi se termina viata! Picura din mine ….si din pacate n_am robinet sa o pot opri 😀

Ce sa zic?!?!? Trebuiau astia sa_mi zica ca ma face mai fericita un val in fata decat nu stiu ce casa in Cucuietii din Deal. Merci de pont. Uite asta chiar nu stiam!

DA!!! Sa stiti baieti ca eu chiar aveam nevoie de informatia asta! Ptiu drace, ce titlu tare! Am dat un click cu atata sete pe articol incat mi s_a taiat imediat!

Pana una alta daca chiar sunteti curiosi sursa articolului o gasiti aici si daca nu.pana una alta, singura reteta pe care o stiu eu si cred ca si voi, este aceea din sufletul vostru.

Vrei sa fii fericit? FII! Nu vrei sa fii fericit…NU FI

ingrediente…pai pune putin suflet…ceva mai multa emotie. Pune_le la shaker. Adauga mult zahar…ca sa fie duuuulce! si un pic de sare, stii tu vorba aia ca sarea in bucate. Mixeaza bine. adauga si ceva ratiune nu de alta dar nu vrem sa_ti rupi gatul de la prea multa emotie.  Buuuun! Acum inca odata mixeaza. Ai terminat? Inghite continutul! Si acum da_ti drumul din varful muntelui pe partie! fara saltea!!! daca mai ajungi intreg..jos..nu_ti pot garanta, insa ce naiba! la atata adrenalina ce mai conteaza?!?Ai fost fericit?!??! bun! restul e pe langa!

that’s all folks! 

6 comments

Lasă un răspuns

