BELLA

a  fost candva un pui de bichon, ce a fost trimis prin curier tocmai de la Fagaras..

a  fost cel mai frumos cadou pe care la_as fi putut primi vreodata!

a fost fiinta care m_a iubit cel mai mult pe lumea asta!  dragoste la prima vedere de ambele parti 😀

a fost fiinta pentru care am fugit intr_un suflet de la serviciu, doar pentru ca stiam ca plange, ca_mi imprastie crocatelele in toata casa, ca_mi roade papucii si usa de la balcon!

a fost fiinta pentru care ma opreau toti pe strada, doar pentru a o mangaia!

a fost fiinta pentru care mi_am urcat toata familia in cap!

a fost fiinta cu care mergeam in baruri si_i dadeam apa cu paiul!

a fost fiinta pe care am bagat-o in geaca mea, cand ploua afara si nu aveam umbrela..nici nu-mi era prea greu, la cat de mica era..:)

a fost fiinta pentru care imi facusem miros de crocatele in toata casa!

a fost fiinta pentru care ma trezeam foarte devreme dimineata doar pentru a o vedea cat de bucuroasa e in iarba!

a fost fiinta pentru care mi se rupea inima cand o auzeam cum plange cand inchideam usa in urma mea..

a fost fiinta de la care am invatat sa_mi fie dor de labutele tropaite pe parchet..doamne cat imi lipsesc…

a fost fiinta care a scos din mine, tot ce era mai bun!

a fost fiinta care m_a invatat ce inseamna dragostea neconditioanta!

 a fost, pentru ca acum iubeste pe altcineva!

3 comments

  1. Se cunoaste ca l-ai scris din suflet, mai ales ca stiu cat de mult ai iubit-o 🙂 . Animalele acestea gingase simt profund afectiunea neconditionata… si iti raspund cu iubire. Ce pacat ca cei mai multi oameni maturi si-au pierdut acest simt, l-au innecat in lupta pentru supravietuire… T pup!

Lasă un răspuns

