Bancul pensionarului !!



Un batrânel se plimba prin parc, fluturând nedumerit în mana reteta pe care tocmai o primise de la medicul de familie. Vede o tânara mamica ce tocmai îsi alapta sugarul si se apropie timid:- Doamna, va rog, cititi- mi reteta, ca mi-am uitat acasa ochelarii…
Amabila, tânara se conformeaza si tresare, privindu-l pe batrân lung, cu mila:
– Ce ai sa faci, tataie, ca uite, doctorul ti-a prescris lapte de mama?
– Pai, nu ne-am putea întelege? Poftiti doua sute de mii, ar trebui sa ajunga, eu sunt pensionar si Boc tocmai ne-a taiat pensia la jumatate…
– Bine, cred ca se poate, dar nu aici, în public. Haideti la mine, locuiesc în apropiere si sotul e plecat la serviciu. Si apoi, pe criza asta, orice banut conteaza
Ajunsi la destinatie, tânara culca bebelusul, vine lânga mos, îsi dezveleste sânul si omul începe sa suga cu sete, plescaind de placere. Înnebunita de senzatii, ea îl mângaie pe cap si îl întreaba:
– Tataie, nu vrei si altceva?…
– Ba da. Un corn …:))

4 comments

Lasă un răspuns

