Milionul meu! Doar al meu!

Azi voi castiga la LOTO, astfel ca trebuie sa_mi fac din timp un plan de cheltuiala a primului meu milion de dolari.

Castigul asta e cu un regim special:

Nu am voie sa dau un cent nimanui, nu am voie sa fac nimic pentru nimeni, nu am voie sa_l investesc, trebuie sa il cheltui in 24 de ore si valoarea fiecarui lucru luat nu trebuie sa depaseasca 50.000 de dolari.

Astfel ca imi scriu planul de cheltuiala 😀 :

1. O sa imi cumpar un iaht. Unul mare si luxos! Si pentru ca nu am voie sa depaseasca 50.000, o sa il cumpar pe bucatele ca sa „compun” aceasta bijuterie!  

sa zicem ca a costat vreo 250.000 de dolari.

2. Imi cumpar o rulota  faina, cu un  pat maaare si o buctarie mica!!:))

Imi iau una asa faina…dar nu super luxoasa, nu de alta dar trebuie sa _mi permit sa o pastrez si dupa ce voi cheltui toti banii!  O platesc si pe asta din mai multe OP-uri de 50.000 dolari 😀

sa zicem ca tot acest moft a costat vreo 150.000 de dolari.

3.  Ma duc si fac un bungee jumping si arunc toata diferenta de bani odata cu mine! :))) glumesc. fac doar bungee:D Asta nu costa mult..ce naiba, la banii mei 🙂

3. Cu diferenta, cumpar o bucatica de insula, dau comanda de construirea unei case superbeeee ..cu  ferestre multe si mari! sa intre soarele din  plin!

am expus doar o bucatica din ea…

cumpar si vreo 10 cai….caci voi avea nevoie de ei…voi alerga impreuna cu ei! si adun multi catei fara stapan..

si cam asta fac….aa si apoi trimit scrisoare tuturor prietenilor mei „buni”  si le zic ca am castigat  la loto, si ca vreau sa_i invit pe insula mea! Cand ajung ei acolo, cu tristete in ochi 🙂 le spun ca deja locurile sunt ocupate de bloggerii mei dragi! Dar ca pot zabavi si ei o zi, daca chiar vor!:)))

Cred ca am depasit milionul de dolari, dar pusca mea! e visul meu. pot sa visez cum vreau eu? ok??!!

P.S. iahtul si rulota le pastrez pentru a schimba din cand in cand decorul!:D

aaaaaa…am zis ca nu am voie sa_i investesc??? ups..pai i am cam iinvestit..nu???

Pisici! acum…acum ce nota_mi dai?

Visul meu..visul meu ..nu e asa deosebit.poate e chiar comun si banal..dar e al meu.a! am depasit un milion de dolari? no problemo, mai castig inca un milion de dolari, duminica urmatoare!

Las pe altii sa descopere ..teleportarea si alte chestii asemanatoare. Si nu, nu vreau pe luna, e bine si pe pamant.

Imi place planeta mea!

Pingback: articol-la-cerere

10 comments

  1. Ei na, Tudor si tu, ce mai propunere…….ai pus-o sa ii cheltuie pe toti
    Cum iti intretii acum iahtul sau rulota? Nici nu stii ce scump e un cauciuc darmite reparatiile la motor, schimburile de ulei, etc 🙂 Si benzina……….

  2. N-ai voie sa vinzi rulota si iahtul :)) Ti-ai cumparat si o cisterna cu benzina sa fie acolo?:))

    Da, ai depasit suma alocata, dar stiu ca spargi de bani, asa ca sunt sigur ca ai mai pus de la tine.

Lasă un răspuns

