BANCURI 3

*Cercetatorii britanici afirma: „Până în 2050 vom fi 10 miliarde”. Ce tampenie… Cine dracului are nevoie de 10 miliarde de cercetatori britanici?!?

*Un ţînţar îi spune mamei sale:
– Mamă, azi vreau neapărat să merg la operă…
– La operă? În nici un caz!
– Ba eu mă duc, orice ai zice!
– Dar e mai bine să stai acasă pentru că acolo e foarte periculos!
– Nu, orice ai zice, eu plec!
– Bine, dar atunci să fii foarte atent la aplauze…!

*Trei broaste pe marginea lacului, stateau de vorba. Zice prima: Oac. A doua: Oac, oac. A treia: Oac, oac, oac. La care prima scoate pistolul din buzunar si pac, o impusca pe-a treia. A doua, mirata: ?!? Ce-ai avut dom’le cu ea? A treia: Stia prea multe.

*Iepurasul si ursul sunt chemati la încorporare. Ca sa nu mearga la
armata, se gândesc ei sa recurga la înselaciuni.
Iepurasului îi vine primul ideea:
– Am sa-mi tai urechile! Fara ele nu ma pot apara de dusmani, deci
voi fi considerat invalid.
Zis si facut. Intra la control si când iese ursul îl întreaba:
-Ei?
-Respins, raspunde el fericit, fara urechi nu pot dormi iepureste.
Vine rândul ursului:
– La mine e mai greu. N-am cine stie ce urechi, coada nici atât. Eu am
sa-mi tai o laba, caci în ea sta puterea mea.
Zis si facut. Iese ursul schiopatând din cabinet si iepurasul îl
întreaba:
– Ia zi, te-au respins?
– Da, zise ursul bucuros, mi-au spus ca sunt prea gras.

*Un român pleacă în SUA pentru a se angaja. El găseşte de lucru la
o grădină zoologică. Trebuia să poarte în fiecare zi un costum de maimuţă. Într-o zi, cade din greşeală în cuşca unui leu. Înspăimîntat, începe să ţipe:
– Ajutooooooor!
La care leul îi spune:
– Taci dracului că ne pierdem slujba.

*Un vanator vede un urs suit intr-un visin. Il intreaba:
– Ce faci acolo?
– Mananc cirese.
– Pai cum sa mananci cirese, tu nu vezi ca stai intr-un visin?
– Mi-am adus de-acasa!

 

SA VEDEM SI CEVA CITATE AMUZANTE:

*Sa faci sex e ca si cum ai juca bridge. Daca n-ai un partener bun, ar fi bine sa ai o mana buna (WOODY ALLEN)
*Sexul este unul din cele noua motive pentru reincarnare. Celelalte opt n-au importanta. (GEORGE BURNS)
*Vedeti, problema e ca Dumnezeu i-a dat barbatului un creier si un penis, dar nu i-a dat suficient sange pentru a le folosi pe amandoua deodata. (ROBIN WILLIAMS)
*Femeia este un animal care traieste pe langa casa omului si se hraneste cu zilele lui” (NECUNOSCUT)
*Ce e femeia? Nu stiu, dar sunt multe!  (EMIL BRUMARU)
*Burlacii ar trebui sa plateasca un impozit mai mare. Nu este corect ca unii barbati sa fie mai fericiti decat altii. (OSCAR WILDE)

*Nu lua viata in serios niciodata. Oricum nimeni nu iese din ea viu.

*Un coleg de serviciu a castigat o excursie in China. Acum e acolo si incearca sa castige o excursie inapoi. (JERRY DENNIS)

*Stressul inseamna sa te trezesti urland, apoi sa-ti dai seama ca nu dormeai.

*Cea mai buna metoda de a tine minte ziua sotiei tale este sa o uiti o data…

*Prietena mea rade intotdeauna in timp ce facem sex, indiferent de ceea ce citeste. Steve Jobs (fondator Apple Computers)

*Iubirea este raspunsul, dar in timp ce astepti raspunsul, sexul ridica niste intrebari bunicele.(WOODY ALLEN)

*Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa.

Daca aveti completari, rog ..spor!

 

Un gând despre „BANCURI 3

Lasă un răspuns

