Melodii din tinerete :)

De ce anume va aduc aminte? 😀

 

 

 

3 gânduri despre „Melodii din tinerete :)

  1. De cand am plans ca o proasta crezand ca el este iubirea mea . De primavara lui ’97 daca nu ma insel cand am iesit in oras in una din zile , tin minte perfect ca aveam bptine cu talpa aceea ” spice girls” si o fusta mini de piele si o scurta de piele pana in talie , o bulzita albastra si mergeam pe strada si in spate se aude dintro masina melodia ” Vreau sa plang ” si soferul a scos capul pe geam si a zis ” Draga , vreau sa plang ” si i-am zis „Iti imprumut o batista folosita ?” 😀

  2. 1. de cand eram in liceu parca? foarte foarte misto melodia 😀
    2. candy?! never a fan 🙂
    3. abia se incarca!!!mi-a placut 🙂 blonde brune si roscateeeeeee sunt aproapeee dezbracateeeee (asta se dansa pe mese, clar!!!)
    numai pe astea le-ai pus? 😛
    parca am vb sa mi dai ceva sa ard caloriile 🙂

Lasă un răspuns

