Melodii pentru Klaudia!

Am promis si am postat.

Sa vedem care iti  place mai mult.

Mie personal imi place foarte mult „Lambada”. E un dans pe care doar cei ce simt cu adevarat ritmul il pot „efectua” :D!

1.

 

2.

 

3.

 

4. Daca ai sti ce la calorii arzi pe melodia asta…:)

 

5. Aici m-am gandit sa-ti dau cateva indicatii de pasi! eu deja i -am invatat!

 

6.

 

7. Si ultima dar cea mai tare! :))

http://www.youtube.com/watch?v=-U1NWpM4ITI&feature=related

2 gânduri despre „Melodii pentru Klaudia!

  1. hahahaha!!!! deci ma fac bine si ma apuc sa le dansez 🙂
    1. vai ce mi placeaaaaa si inca imi mai place!!!! foooarte mistooo!!!
    2. era ringtone pe telefonul meu nokia 33 nu stiu cat :)) mistooo
    3. bailandooooo hell yeah!!!!!
    4. :))) o daaaa!!!!!!!!! se ard caloriile la foc intens
    5. am propriile miscari pe mel asta:))
    6. hahaha! astia de pe aici ma mai striga MC Hammer ca am niste pantaloni ca ai lui :))
    7. hahahahahahahaha ce dulce :)))))))))))) mac mac mac mac :))

Lasă un răspuns

