Top 10 melodii cu amintiri

Daca voi ati facut jocul cu cuvintele, haideti sa vedem daca merge si cu melodiile 🙂 .

1. 
 imi aminteste de vremea cand aveam un singur canal de muzica si-mi imaginam ca dansand intre patru pereti sunt de fapt pe cine stie ce scene ale lumii..

2. 
imi aminteste de faptul ca-mi imaginam ca-l voi cunoaste intr-o zi! pe vremea aceea nu stiam ca de fapt nu-i prea plac „la mujeres”..

3. 

imi aminteste de „bairamuri” si inceputuri.:)

4.

sa nu spuneti ca nu stiti, ca nu v-a placut nici macar o melodie L.A. ca nu va cred. macar in ceea ce priveste fetele! 😀 melodia asta imi aminteste de „balciul” anual din orasul Roman, miros de mici, luminite, baieti, fete, pepeni.

5.

imi aminteste de primele tacuri de biliard…eram mai mult pe langa ele, decat cu ele..insa ce conta?!!?

6. 

imi aminteste de caseta video la care am vazut prima data filmul asta.  Eram eu si adultii, dar visam in taina la o iubire, la fel de perfecta ca a celor doi actori, care si acum ii consider extraodinari..

7. 

imi aminteste de prima despartie. Am simtit acel „cutit” pana la os. Am crezut ca o sa mor. Din fericire mai sunt inca in viata, ca sa va povestesc 😀

8. 

culmea, asemeni titlului melodiei..vantul schimbarii a poposit si pe strada mea. imi aminteste de primul meu contact cu o carte de psihologie aplicata si de coatele roase pe birourile bibliotecii municipale.

9.

🙂 imi aminteste de inocenta primilor fiori de dragoste.

10. 

imi aminteste de o dedicatie speciala si un baiat special. si da am impartit multe, dar nu s-a tinut de cuvant. Ceva i-a schimbat dragostea. Probabil ca timpul.

11. 

imi aminteste de o fata.  o prietena, careia ii dedic melodia. Vio, pentru tine e!

12. 

imi aminteste de muzeul de arta din Roman si vernisajele cu „program prelungit” 🙂

Mai sunt si altele, dar am nevoie de inspiratie. Data viitoare!;)

 

4 gânduri despre „Top 10 melodii cu amintiri

Lasă un răspuns

