Funny.femei versus barbati

Pentru ca am observat ca va place sa radeti, mi-am zis sa mai postez ceva ….ca sa aveti un inceput de saptamana cat mai bun!

3 gânduri despre „Funny.femei versus barbati

  1. nu i asa? caut intotdeauna sa cadem la pace….nu de alta dar vine valy’s day si nu vreau sa supar pe careva si sa nu mi mai aduca flori!
    p.s. de parca ar fi asa o problema.ma duc si mi le iau singura si zic ca le-am primit de la altul! :))

  2. ha ha ha ha ha …pai daca este de vorbit despre femei si barbati cred ca asta este cel mai frmos mod in care se poate face , ca de o facem altfel ajungem la vesnica concluzie ..barbatii sunt porci so femeile curve …dar tu ne faci sa radem 😀 foarte fain

Lasă un răspuns

