Antidepresiv

love tender, love me tender!

care esti tu?!!?

Ea:
– Iubitule, am visat azi-noapte ca mi-ai cumparat de Valentine’s Day un colier super, din perle !!!!
El:
– Asteapta draga, pana diseara, si o sa ai o surpriza!

Vine seara, barbatul se intoarce de la serviciu si ii ofera iubitei sale un cadou ambalat frumos. Emoţionata, ea il deschide si inauntru gaseste…. o carte:
„Interpretarea viselor”

voi de ce ar trebui sa fiti inconjurati ca sa va intrebati daca ati murit?

mai lasati-ma un minut! trebuie sa pun si postul asta! daca nu ma intrece Tudor!imi ia toate fetele de pe blog!!!!

ma gatuie..ma gatuie…:((

mic si neajutorat! dar ma fac eu mare!:D:)mrrrrr..leu ma vad!pernita mea cea moale!

8 gânduri despre „Antidepresiv

    1. ..da…deci ce sa intelegem din asta?!? ca doar moartea ne va aduce fericirea suprema? ca exista rai? dar si iad (cu un cazan de smoala, unde Scaraoschi intretine focul de zor?:))

Lasă un răspuns

