David Icke – despre atitudine si responsabilitate

David_Icke  (pronunțat /aɪk/ ; născut 29 aprilie 1952) este un scriitor și orator britanic care din 1990 s-a devotat cercetării a „cine sau ce controlează cu adevărat lumea”.

Poate vi se va parea ca omul nu-i in toate mintile, la inceput e greu de urmarit…poate parea incredibil, prea profund sau dimpotriva…insa thinck again!

Dureaza un pic sa urmaresti filmuletele, poate nu-ti spune nimic nou, poate le stiai deja.

Insa merita sa le mai auzi odata. Creierul nostru e minunat, crede ca ne protejeaza si da delete  destul de repede. Dar cred ca macar o fraza de aici ne poate da un imbold si ne va face sa ne punem din nou un semn de intrebare. La care e bine sa si cautam raspunsul!

Imi place foarte mult cum spune : „Revolutia suprema: sa fim ceea ce suntem, si nu ce ne spun altii  sa fim!”. Este cel putin interesant pentru mine, ca primul meu blog varianta blogspot  se  numea Revolutia sufletului. Mi-am zis atunci ca e prea mult si poate multi nu vor intelege din 2 cuvinte ce vreau eu sa promez.Da, cel putin interesant….

7 gânduri despre „David Icke – despre atitudine si responsabilitate

  1. Urmărind filmul ăsta am primit încă odată confirmarea că deciziile pe care le-am luat legate de felul de a privi viața și oamenii au fost corecte. 🙂 Mulțumesc pentru faptul că l-ai publicat tu aici, așa am avut și eu ocazia să-l văd. 🙂

Lasă un răspuns

