The time machine (2002)

Nu in zadar voi trece acest post in categoria „Dezvoltare personala” caci, desi este vorba doar de un film mesajul acestuia este unul minunat.

Respectiv, ca nu poti intoarce timpul. Sub nicio forma!

Pentru cei care l-ati vazut nu mai e nevoie de nicio explicatie, insa pentru cei care nu l-au vazut e recomandarea mea pentru in seara aceasta.

Pe scurt: Omul de stiinta si inventatorul Alexander Hartdegen (GUY PEARCE) este hotarat sa dovedeasca faptul ca o calatorie in timp este posibila. Hotararea lui e transformata in disperare de o tragedie personala care il motiveaza acum sa vrea sa schimbe trecutul. Testandu-si teoriile cu o masina a timpului inventata chiar de el, Hartdegen este aruncat 800.000 de ani in viitor, unde descopera ca omenirea s-a impartit in vanatori… si vanati.

Filmul in sine e o lectie de viata.

Ce ai pierdut nu mai poti recupera. Si ca toate se intampla la timpul lor. Nici mai devreme nici mai tarziu. Si poate , ca de fapt totul are un scop. Dar un scop mult prea profund pentru mintile noastre inguste…

10 gânduri despre “The time machine (2002)

  1. Mi-a plăcut foarte mult filmul. O realizare interesantă şi ideea de călătorie în viitor sau trecut, cu o maşină a timpului este una care a preocupat omenirea şi scriitorii de-a lungul timpurilor. Aveam maşina de călătorie în timp descris de H.G. Wells. Acum sunt foarte multe filme care fac aceleaşi trimiteri. Unul care m-a impresionat este The butterfly effect (2004).

  2. Cand l-am vazut prima data aveam vreo 10 ani si n-am inteles aproape nimic 😀 Apoi l-am revazut acum 2-3 ani si am inteles si eu toata povestea. Un film foarte reusit si mesajul e frumos si adevarat…:)

Lasă un răspuns

