Bancuri 4

Melcul alearga cat il tin cornitele. Se intalneste cu ursul:
– Melcule, de ce fugi?
– A venit DNA si aresteaza tot!
– Pai ce treaba ai tu cu DNA?…
– Pai…, eu casa, nevasta-mea casa, copilul casa…

Ursul o rupe la fuga! Se intalneste cu strutul:
– Ursule, de ce fugi?
– A venit DNA si aresteaza tot!
– Dar ce treaba ai tu cu DNA?…
– Pai…, eu blana , nevasta-mea blana, ursuletul blana…

Strutul o ia la fuga! Se intalneste cu maimuta:
– Stutule, de ce fugi?
– A venit DNA si aresteaza tot!
– Hm…, dar nu inteleg ce treaba ai tu cu DNA?…
– Nu ti-e clar?
– Eu pe picior mare, nevasta-mea pe picior mare, fiul meu pe picior mare…

Maimuta o zbugheste la fuga, dar dupa cateva salturi gafaie, cade pe ganduri si se opreste:
– Dar ce sa-mi faca mie DNA?
– Eu sunt in fundu’ gol, nevasta-mea in fundu’ gol, copii la fel…

– John!
– Yes, Sir!
– Dă şi tu păianjenul ăla jos din colţ!
– Şi cum să fac, Sir?
– Nu ştiu…ia şi tu o scăriţă!

Ce zice barbatul din fiecare zodie dupa ce-a facut sex?

Berbec: Super, hai s-o facem din nou!
Taur: Mi-e foame, paseaza o pizza!
Gemeni: Ai vazut pe undeva telecomanda?
Rac: Cind ziceai ca ne casatorim?
Leu: Zi ca n-a fost fantastic !
Fecioara: Na, ca mi-ai dat de lucru si acum trebuie sa spal cearceafurile!
Balanta: Mi-a placut, pentru ca ti-a placut si tie.
Scorpion: Poate c-ar trebui sa te dezleg inainte sa plec…
Sagetator: Nu ma suna, ca te sun eu!
Capricorn: Ai cumva o carte de vizita?
Varsator: Acum, hai s-o facem fara haine pe noi.
Pesti: Cum ziceai ca te cheama?

PLANURI DE VIITOR !!!!;)

– Doamne vreau sa traiesc 120 de ani !!!
– Pai bei, fumezi, curvarasesti ?!?
– Nu, nu, nu!!!

Si atunci pentru ce sa mai traiesti atatia ani ??!!?? :))

Se intilnesc doua prietene:
– Buna, draga, felicitari, am auzit ca te-ai maritat… Ia spune, cum este?
– Foarte frumos! In fiecare seara ne plimbam prin parc, luam o barca si mergem pina in mijlocul lacului…
– Vai, ce romantic! Si?
– Din mijlocul lacului el se intoarce cu barca, iar eu inot.
– Atita distanta! Dar nu ti-e greu?
– Nuu… m-am obisnuit! Mai greu este pina ies din sac…

Un nebun la brutarie : – A iesit painea din cuptor ?
– Da … acum cateva minute !
– Si cand se intoarce ,va rog frumos ?!?=)))))))))

Un nebun se duce la consult la un doctor care avea doi papagali inchisi intr-o colivie. Cum ii vede nebunul ii i-a si le da drumul.
Doctorul:
– Ce faci mai nebunuleeee ?!?
Ia adu-mi papagalii inapoi! Se duce nebunul dupa ei si-i gaseste intr-un copac…
Unul era rosu si unul verde. El il ia numai pe cel rosu si il duce doctorului.
Doctorul:
– Da’ tu n-ai vazut ca sunt doi ,mai baiatule ?!
Pe celalalt de ce nu l-ai adus?
La care nebunul:
– Da` dumneata n-ai vazut ca celalalt inca nu era copt ?!?=))))))))))

Vine soţul acasă şi-şi întreabă nevasta:
– Ce ai face dacă aş câştiga la Loto?
– Aş lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde soţia !!!
– Perfect, spune soţul.
Am câştigat 12 dolari. I-a 6 şi dispari:)))))))))!

Bulă ,caracterizandu-l pe taica-său.

– Ia citeşte cu voce tare tema pe care ai avut-o pentru acasă.
– Da, doamnă, am scris despre tatăl meu:
„Tata este cel mai îndrăzneţ şi puternic şi talentat. El ar putea să se lupte cu tigrii, să conducă submarinul, să zboare cu naveta spaţială, să scrie un roman poliţist, orice. Dar e un mic impediment: trebuie să spele vasele, să dea cu aspiratorul şi să bată covoarele…”=)))))))))))

Un alcoolic se trezeşte gol în morgă. Se ridică de pe targă şi se duce spre uşă. La intrare stătea o bătrână:
– Bună dimineaţa, doamnă !!!!
Aceasta speriată:
– Doamne, care dimineaţă bună, eşti în morgă….
– Bine, bine, atunci … Guten Morgen !!!!!=))))

 

Preluate de aici

5 gânduri despre “Bancuri 4

Lasă un răspuns

