Pentru cine NU ESTE fericirea

FERICIREA NU ESTE PENTRU TINE daca: 

  • iti place nefericirea, suferinta si teama in care traiesti
  • nu vrei sa faci nimic sa schimbi asta
  • nu vrei sa experimentezi nimic nou
  •  nu esti gata sa renunti la limitari, blocajele si autosaboarile din mintea si viata ta
  • nu vrei sa te schimbi pe tine si nimic din viata ta
  •  crezi ca ceilalti sunt responsabili de fericirea ta si astepti ca aceasta sa pice din cer
  • mergi la biserica si te astepti ca nenea ala de sus sa-ti rezolve problema
  •  continui sa te minti
  •  nu vrei sa-ti infrunti propriul trecut
  • te simti o victima, crezand ca toata lumea vrea sa-ti faca tie rau
  • tu consideri ca nu meriti sa fii fericit
  • crezi ca nu merita sa lupti pentru tine
  • sunt mai importante compromisul, zona de confort, lenea   decat evolutia ta ca fiinta umana.

Poate prin antiteza cu nefericirea vom reusi sa definim fericirea:)

Ca si concluzie : Oamenii nehotarati nu merita sa fie fericiti!

P.S. pentru cei carora li se pare dura afirmatia….sa vedeti ce dura va fi viata cu voi, daca nu va hotarati odata!😉

9 comments

  1. Eu nu te contrazic si oricum,am spus-o sub forma unei glume”ca-mi” place.Dar exista intradevar fericire? Fericirea ce e?Starea aia de bine,de moment? Cum poate dura o vesnicie…? Eu cred ca fericirea e ca o categorie pe blog:)) in care adaugi articole si ii pui un „nume”.Pentru ca eu prin fericire inteleg starile ale gen:bucurie,veselie,multumire,satisfactie,etc …Deci toate astea la un loc,eu le percep ca”fericire”.Nu e ceva la singular…Nu stiu cum sa ma exprim sa intelegi ce vreau sa spun,da` nu mai conteaza.Mie imi place cum ai scris:*

    • esti draguta si am inteles ce ai vrut sa spui, doar ca am dorit a te incuraja.:) fericirea..daca e sa o cautam (parerea mea..pentru ca eu sunt o vescnica nemultumita😀 ) nu o vom gasi nicicand. Insa daca chiar o dorim..off fericirea asta devine asa un cliseu..daca o dorim eu stiu asa. ca ea este in noi. e mereu prezenta, insa din pacate nu ne invata nimeni asta…ne invata ce si cum e cu nefericirea, nemultumirea..(nu fac referire aici la blogul tau, da?:) )
      dar experienta ne va invata destule. doar sa vrem sa fim deschisi la schimbare!

    • e numele blogului tau, ar fi culmea sa „nu-ti placa”! crezi ca asa cantarim fericirea si nefericire?prin care dureaza mai mult? s-ar putea ca fericirea sa dureze o vesnicie dar sa nu fii constienta de acest aspect..e de fapt in tine.doar ca se ascunde in spatele nefericirii..

Lasă un răspuns

