Catelusa SURI spre adoptie

NUMELE MEU ESTE SURI.

AM DOAR CATEVA LUNI, IN CURAND VOI AVEA SI CARNET DE SANATATE  (CU TOATE VACCINURILE LA ZI).

SUNT CUMINTE SI  PROMIT SA TE IUBESC DIN TOT SUFLETELUL MEU.

O OFER PE SURI SPRE ADOPTIE.

AM SALVAT-O DE LA ADAPOSTUL DE CATEI (NUMAI ADAPOST NU E…DAR ASTEA SUNT CONDITIILE…). DUPA CE AM SALVAT-O DE IARNA GREA, AU VENIT HINGHERII IN LIPSA MEA SI AU RIDICAT-O DIN FATA BLOCULUI. SE PARE CA AU AVUT FOST RECLAMATII DE LA VECINI CA SUNT PREA MULTI CATEI.

NU-I CONTRAZIC. INSA PANA LA URMA E RESPONSABILITATEA NOASTRA.

DAR ASA INTELEGE ROMANUL CA SE REZOLVA LUCRURILE. BAGA MIZERIA SUB PRES, PREFACANDU-SE CA NU-I NIMIC ACOLO.

„NU MA UIT..NU VREAU SA STIU..NU MA  INTERESEAZA…” SI TOT ASTFEL DE AFIRMATII..

IMI DORESC F MULT SA-I GASESC O CASA…:(

LA MINE NU O POT TINE DIN MAI MULTE MOTIVE PE CARE NU AMCUM SA LE SCRIU AICI.

DAR, DACA AVETI POSIBILITATEA SA O LUATI..VA ROG EU….DACA O LAS IAR IN FATA BLOCULUI IAR VIN HINGHERII SI O VOR LUA. DE DATA ACEASTA NU MI-O VOR MAI DA SUB NICI UN PRETEXT. ..

PROMIT SA MA OCUP EU DE TOT CE INSEAMNA TRANSPORTULUI EI.

AA.. SI INCA CEVA. NU O POT DA ORICUI. TREBUIE SA MA CONVINGI CA O VREI SI O SA AI GRIJA DE EA.

ASTEPT SEMNE DE LA VOI. EVENTUAL PUNETI POSTUL MEU SI PE BLOGURILE VOASTRE SI PAGINILE DE FACEBOOK.

POATE ASA II VOM GASI MAI USOR UN ADAPOST.:)

MULTUMESC

One comment

Lasă un răspuns

