DE CE :)

Intr-o zi renuntasem la acele DE CE-uri.

Stiu. Da, stiu. DE CE-urile nu sunt beneficice pentru psihicul nostru. Dar imi aleg aceasta zi, cand imi dau libertatea de a ma intreba DE CE.

Imi aleg aceasta zi, cand ma gandesc la efemeritatea mea.

Cand ma gandesc la tot ce am si ce nu am.

De fapt am nimic. Doar sufletul meu..dar nici macar asta, caci si asta imi va fi luat ..:(

Fiecare inceput de primavara era ca un inceput de viata nou, pentru mine. Primele raze ale soarelui de primvara ma determinau sa ies din amorteala specifica iernii. De ceva ani, am pierdut contactul cu primvara. De ceva timp am pierdut copilul fascinat de viata.

Cand eram copil imi doream sa „cresc mare”. Cand am crescut mare, imi doream „sa fiu din nou mica”… Sunt prinsa in radacinile trecutului si crengile imi sunt indreptate catre viitor. Se inalta catre cer..strambe si noduroase. Pline de vise si fantasme.

Sunt prostute crengile mele.

Ele cred (sau au crezut) ca pot atinge cerul..Dar sunt prostute crengile.

Ele nu stiu…ele nu stiu ca de fapt cerul nu exista.

Cerul e doar o realitate creata de ele. Cerul nu exista.

Astfel…cum poti atinge ceva ce nu exista?

10 gânduri despre „DE CE :)

  1. Poate ca nu exista. Poate ca totusi exista. Dar e nedrept sa ne frangem aripile inca de pe pamant. Fara sa fi urcat in inaltul… cerului. 🙂

    1. ..ma indoiesc totusi ca cerul exista…stii de ce Gia?
      pentru ca de fapt suntem construiti anatomic,biologic, chimic.. sa dam forme..culori si orice altceva realitatii noastre. Deci, in final..ce este cerul? inchipuirea noastra?
      o fantasma?
      basm?
      un ceva caruia noi i am dat si o denumire?
      sau cum ar spune altii..locul unde-i batranelul cu barba (pentru intelepciune) si toiag (pentru altoire)?…

Lasă un răspuns

