If only- the movie

Un film ce l-am vazut a doua oara, azi…”If only”.

Dragoste, romantism, umor si ceva aventura! Merita un 10! Cu plus!

Concluzia? nu poti schimba evenimentele ce „trebuie” sa aiba loc, insa poti schimba ordinea in care ele au loc.

Si mai ales poti alege sa traiesti momentul prezent la cele mai inalte cote.

AICI AVETI TRAILERUL:

SI AICI 2 MELODII SUPERBE (din film):

Filmul asta ma duce cu gandul la una dintre intrebarile cu care am crescut: de ce oamenii nu apreciaza ceea ce au in viata lor in momentul prezent?

De ce intotdeauna e mai important ce putem avea decat ceea ce avem deja?

 

De ce intotdeauna vom aprecia ceea ce am avut, dupa ce deja nu vom mai avea?

 

Poate din lipsa de  intelepciune?..poate..

7 gânduri despre „If only- the movie

  1. Frumos filmul…La intrebari nu am un raspuns…Dar pot incerca…Probabil oamenii nu apreciaza ce au langa ei tocmai pentru ca au in fiecare zi langa ei acea persoana….Din momentul in care au pierdut-o incep sa vada cat de bine era in prezenta ei, cat de multe calitati avea, cat de mult il iubea…etc.

    1. imi rezerv cateva clipe mai lungi pentru ele.
      acusi revin in forta cu „how”-urile! :)))
      culmea…ca am si raspunsurile la „de ce” uri..(ce fel suna..ca wc-uri!!) :))))))) tot pe acolo!

Lasă un răspuns

