Tocãnița de bloggeri

– Tati, tati, vii să te joci cu mine?

– Andrei, de câte ori ți-am spus să nu mă mai întrerupi când vorbesc cu mama ta?

– Dar…

– Uite aici 5 lei. Ia-i și du-te să-ți cumpuri ceva.

Andrei trist și dezamăgit s-a îndreptat spre parcul din apropiere. Nu era prima oară când părinții săi îl ignorau. În timp ce se plimba prin parc a ajuns din întâmplare lângă o bancă pe care stăteau doi bătrânei. Nu a vrut să asculte ce vorbeau pentru că știa că nu este frumos, dar după ce a auzit din întâmplare primele cuvinte, curiozitatea a învins.

– Ei, dragul meu, greu e să fii bătrân. Copiii m-au părăsit într-un azil și nu mai vor să audă de mine. Nepoții abia dacă-i văd de 2-3 ori pe an.

– La mine nu e deloc așa. Copiii m-au luat să locuiesc cu ei, nepoții vin…

Vezi articol original 70 de cuvinte mai mult

4 gânduri despre “

  1. Eu am învățat lecția asta, am învățat până și să o aplic, am învățat până și lecția de a nu mă enerva în momentul în care alții din jurul meu NU VOR ȘI PACE, dar asta asta nu înseamnă că le arăt asta. Am văzut, nu trebuie să le spui să învețe, trebuie să îi lași pe ei să descopere și poate, dacă ai noroc, îți vor mulțumi și ție că ai stat lângă ei. 🙂

Lasă un răspuns

