Simply the best- Claudia :)

Am cunoscut oameni deosebiti pe tot parcursul derularii filmului vietii mele…

Insa azi ma gandesc la unul in mod deosebit! Un om ce merita toata stima si respectul meu!

Este vorba despre Claudia, O INVINGATOARE! toti avem povestile noastre, toti ne putem numi invingatori pana la urma, dar parca unii sunt mai invingatori ca altii.

Geanina mi-a spus (asa de frumos) intr-o zi, ca „vitejia unui razboinic se dovedeste pe timp de razboi si nu pe timp de pace”…

Ei bine..razboinicul meu drag, iti dedic o melodie : frumoasa, exploziva, spumoasa..exact ca tine si cu un mesaj pe care ar fi bine sa nu-l uiti prea curand!

 

P.S. AZI ITI DARUIESC TIE PANGLICA ALBASTRA !

4 gânduri despre „Simply the best- Claudia :)

  1. va multumesc din suflet…chiar ma simt magulita….va multumesc ca existati..chiar si asa…virtual, in viata mea! lasa, ca intr-o zi vom sparge bariera asta! va iubesc si va pup

Lasă un răspuns

