DE CE ne place sa facem fotografii?

De data asta nu o sa mai vorbesc eu despre ci o sa va cer voua parerea .

Si azi am o intrebare : de ce ne place sa facem fotografii?

Eu personal cand merg in vacanta, fac poze, fotografii. Dar nu foarte multe. Si de obicei observ spatiul si daca este ceva cu adevarat interesant, ma opresc fac o poza si eventual ma bag si pe  mine in spatiu.. :))

Insa observ in jurul meu, alte persoane care fac poze la orice, oricui..oricum.

Oare de ce ne place atat de mult  sa facem poze? Dar mai ales sa fim noi ..in ele?

Hai sa va vad!

 

 

 

P.S. mai tarziu voi reveni si eu cu parerea mea! 🙂

10 gânduri despre “DE CE ne place sa facem fotografii?

  1. parerea mea se regaseste cate un pic la fiecare dintre voi. Pe scurt, cred ca fotografia este dorinta noastra de a opri timpul in loc. Suntem constienti de efemeritatea lui si de slabiciunea noastra fizica in fata acestuia. Pentru a avea o viata implinita, ni se sugereaza de multe ori sa lasam trecutul in urma, dar adevarul este ..ca nu l vom putea lasa vreodata cu adevarat. el e parte din noi si creaza incet persoana din prezent. Trecutul de fapt e foarte important. si oprim noi timpul in loc? luptam cu efemeritatea noastra? poate ca da, poate ca nu..insa un lucru e sigur: ca nimic nu e vesnic….nici macar fotografiile 😦

  2. fotografia… este partea din noi… pe care dorim nu doar sa o pastram… ci sa o daruim altora… in special celor ce vor veni in viata noastra…
    prin darurile noastre… ne vom regasi mai tarziu, trairile… chiar pe noi insine… hoinarind melancoliile trecute..

  3. Mie una imi place sa ma hranesc din cand in cand cu amintiri ,iar prin aceste fotografii reconstituiesc mai bine imaginea trecutului.Pur si simplu prin fotografie imortalizam momentele pe care dorim sa ni le amintim candva.

  4. nexia

    Eu fac pentru ca vreau sa mortalizez clipa . De obicei fotografiez orice dar nu pe mine , nu cunoscuti . Invat din poze , vad chipuri si momente triste si vesele . Nu stiu de ce am o slabiciune la soare , rasaritul si apusul soarelui sunt cel mai des mortalizate de mine , sau razele soarelui din diferite unghiuri , umbre si lumini . Am sa pun cateva poze cu asa ceva la mine 🙂

      1. Sigur. Cum iti spuneam si tie, cred ca fotografiile reprezinta nevoia noastra de a tine sub control efemeritatea. Facand fotografii, ne asiguram ca fixam in niste imagini trecutul. Avem nevoie de trecut. Mergand mai departe, as putea sa spun ca reprezinta anxietatea de moarte. E o modalitatea de a ramane inca tineri, inca frumosi. Daca nu ne putem lupta cu timpul, atunci ne vom incorpora in imagini. Orice fotografie inseamna trecut.

Lasă un răspuns

