Nostalgia

Melodia asta imi place enorm. Am auzit-o prima data in vara anului 2010 la mare…au fost zile superbe atunci..

 

 

 

Pentru indragostiti….pe melodia asta simt ca plutesc si nimic altceva nu mai exista..

 

Iar melodia aceasta la fel am descoperit-o din intamplare.. versuri si voce absolut minunante!

 

 

 

7 gânduri despre “Nostalgia

      1. ai dreptate. uitasem ce frumos o canta Suruceanu si cu ce voce superba a fost inzestrat..off nu mi-a dat si mie al’ sus o voce cu care sa-mi cant bucuriile si tristetile..as fi facut show-ri pe bune 🙂

Lasă un răspuns

