Catel gasit casuta

Mi-am zis ca daca tot am v-am spus povestea lui Sury, -cum m-am chinuit eu sa o salvez din „furcile caudine”  si cum am salvat-o in cele din urma in detrimentul linistii mele psihice referitoare la curatenia din casa mea- sa va spun si despre faptul ca Sury si-a gasit casuta!

Si in curand, vom pleca impreuna spre Harlau (un oras din Iasi) pentru a ne stabili pe noul teritoriul si pentru a ne cunoaste noii prieteni. Va avea doi ..de joaca!

Atunci cand am luat-o de la hingheri, mi-am zis: las’ vad..eu ce fac cu ea. Faptul ca i a-m gasit asa repede familie adoptiva este inca o dovada, ca daca iti doresti cu adevarat sa gasesti solutii pentru o situatie intotdeauna vei gasi. Adica in mai putin de 5 zile eu i am gasit casa. Iar pe site-ul de adoptii sunt sute de catei dati spre adoptie. Cum de din toti acei s-a nimerit sa fie si a mea cea dorita???? cum de??

Apropo de poze i-am facut zeci..poate din dorinta de a o pastra cu mine chiar si atunci cand va fi plecata. ..

 

 

 

 

 

 

 

P.S. ARE O PRIVIRE ATAT DE UMANA..

 

 

10 comments

    • asa este..sa stii. are niste ochi minunati, ascunsi ce-i drept de ceva peri..dar daca privesti in profunzime, s-ar putea sa gasesti acolo..acea iubire..si acea fericire pe care o cautam atata in noi…

Lasă un răspuns

