Nothing 2

ne regaseam dupa o calatorie lunga, ne hraneam unul cu celalalt. 

nu va mai exista nicio intalnire intre noi doi, singura care mi era fagaduita ramasese doar intalnirea pe care o aveai tu hotarata cu moartea; ii pandeam apropierea. dar tu te simteai bine si neinchipuit de fericit, iar eu imi spuneam ca e poate acel mai bine dinaintea mortii de care auzisem vorbindu se. deoarece nu mai puteam face nimic pentru tine, trebuia sa mi interzic de a ma mai gandi. sa fiu cu tine e tot ce mi mai ramanea pana la ultima ta suflare. si tu erai acolo. ne atingeam. peste o luna as fi dat totul pentru clipa asta pe care o traiesc acum si care acum ..mi se parea ingrozitoare.

……

ziua se stingea. am tras perdelele. m am intins langa tine si m am prefacut ca dorm in timp ce tu citeai. traiam in intimitatea monstrului care se ascunsese in mine..

fara ca tu sa stii, fara ca eu sa pot face ceva in timp ce te priveam pe sub gene, moartea iti tesea tacuta giulgiul.

………………….

imi aduc aminte o noapte petrecuta in gradina prin care azi umblu singura si pe care uneori o aseman pana la confuzie, cu locurile de care fug de cand tu nu mai esti…totul va dispare, pana si constiinta amintirii. voiam sa te privesc cat mai mult, sa ma imbat cu fiinta ta, sa ma inec in gesturile tale, in ochii tai.

iti suradeam ca sa vad cum se iveste surasul tau, iti sarutam mainile ca sa te pot privi  sarutandu-le pe ale mele. si mi spuneam ca niciodata, ca niciodata nu voi uita nimic, nici clipa acestui sarut. 

As fi vrut ca fiecare mangaiere a ta sa ramana inscrisa pentru totdeauna in carnea mea, as fi vrut ca fiecare mangaiere a mea sa impiedice alterarea carnii tale. 

luptam impotriva imposibilului. eram invinsa pentru ca tu erai invins, dar tu nu ti cunosteai infrangerea….

2 gânduri despre “Nothing 2

Lasă un răspuns

