50 de intrebari care te vor elibera

Pentru ca simt ca sunt la jumatatea vietii..mele pe aceasta planeta, mi -am zis ca poate toate raspunsurile le voi gasi in intrebarile protrivite.

Pe mine m-au ajutat, poate va vor ajuta si pe voi.

Sunt vreo 50 la numar, nu le-am inventat eu..dar merita sa -ti raspunzi la ele! 🙂

let’s begin!!!

AnteP.S.  : raspunsurile mele sunt pline de ..sarcasm. tratati-le ca atare si concentrati-va pe ale voastre..:D ..raspunsuri! :). Daca va plicitisiti cititi azi 25, si reveniti maine si cititi-le pe restul de 25 :))

  1.  CE VARSTA TI-AI DA, DACA NU AI STI CATI ANI AI, DE FAPT?(conform ultimelor actiuni..vreo 14 ani ..asa…:)) )
  2. CE ESTE MAI RAU, SA INCERCI SI SA ESUEZI SAU SA NU INCERCI DELOC? (nici una nici alta:)) )
  3. DACA VIATA E ASA SCURTA, DE CE FACI ATATEA LUCRURI CARE NU ITI PLAC SI ATAT DE PUTINE CARE ITI PLAC?(din ..prostie)
  4. CAND AI TERMINAT DE SPUS SI FACUT TOT,  AI SPUS MAI MULT DECAT AI FACUT?(ihi..nici una nici alta. am ascultat mai mult 😀 )
  5. CARE ESTE SINGURUL LUCRU CARE L-AI SCHIMBA IN LUME? (pe mine 😀 )
  6. DACA FERICIREA AR FI MONEDA NATIONALA, CAT DE BOGAT AI FI? (as sta in plin centru si as imparti bancnote 😀 )
  7. FACI CEEA CE-TI DORESTI CU ADEVARAT, SAU DOAR TE MULTUMESTI CU CEEA CE FACI?(ma multumesc sa rad doar de mine..:) )
  8. DACA AI STI CA AI MURI LA 40 DE ANI, TI-AI TRAI VIATA DIFERIT?(as incerca sa fac un bungee jumping.daca as mai trai dupa aia pana la 40 de ani..oi mia vedea:)) )
  9. IN CE MASURA ITI CONTROLEZI CURSUL VIETII? (spre stanga spre dreapta..)
  10. ESTI MAI INGRIJORAT SA FACI LUCRURILE CUM TREBUIE, SAU SA FACI LUCRURILE CORECTE?(in momentul asta ma ingrijoreaza ..mintea mea..;)) )
  11. IEI MASA CU 3 PERSOANE PE CARE LE RESPECTI SI LE ADMIRI. ACESTEA INCEP A CRITICA UN PRIETEN APROPIAT DE-AL LOR, FARA A STI CA ESTE SI UN PRIETEN DE-AL TAU. CRITICA ESTE NEJUSTICATA. CE FACI?(le spun ca tocmai trebuie sa soseasca si acest prieten sa ia masa cu noi 😀 )
  12. DACA AR FI SA OFERI UNUI COPIL UN singur SFAT REFERITOR LA VIATA, CARE AR FI ACESTA?( be the best fuck the rest!)
  13. AI INCALCA LEGEA PENTRU A-L SALVA PE CEL IUBIT?(orice, oricand.a incalca regulile e a 2 mea natura :))!!)
  14. ATI DAT VREODATA DOVADA DE NEBUNIE ATUNCI CAND ATI CREAT CEVA?(e in firea mea sa fiu ..sarita de pe fix! 😀 )
  15. CE STII SA FACI CEL MAI BINE SI DIFERIT FATA DE TOTI CEILALTI?(sa rad de mine insami:D)
  16. CUM DE LUCRURILE CARE TE FAC PE TINE FERICIT, NU -I FACE SI PE CEILALTI FERICITI?(ceilalti nu sunt eu..:D )
  17. CARE ESTE LUCRUL PE CARE TI-L DORESTI FOARTE MULT SA-L FI FACUT SI TOTUSI NU L-AI FACUT?CE TE  RETINE?(sa ma urc in varful unui pom si sa raman acolo pe timp de ploaie..de vara macar vreo ora ..doua::)) )
  18. ESTI LEGAT DE CEVA ..CE TE RETINE? POATE AR TREBUIE SA-I DAI DRUMUl?(ma tin de o sfoara din jurul gatului…:)) )
  19. DACA AR FI SA TE MUTI INTR-O TARA, IN AFARA DE CEA IN CARE TRAIESTI DEJA CARE AR FI ACEASTA SI DE CE? (nu am preferinta.trebuie sa aiba vreo jungla ceva. e suficient. pentru ca acolo pot fi eu insami! 😀 :)) 
  20. APESI PE BUTONUL „LIFTULUI” TAU MAI MULT DECAT O singura DATA? CHIAR CREZI CA ACEST LUCRU VA MARI VITEZA „LIFTULUI”? (nu neaparat. dar s-ar putea sa -l blocheze :)) )
  21. PREFERI SA FII UN GENIU INGRIJORAT, SAU UN OM SIMPLU  FERICIT?(nu pot sa fiu amandoua? :)) )
  22. DE CE TU ESTI, TU?(asta ma intreb si eu??! :)) )
  23. ESTI ACEL PRIETEN PE CARE TI L-AI DORI sa-l ai? (daaaaaaaaaa!mereu ma vorbesc pe la spate:)) )
  24. CE ESTE MAI RAU, CA UN BUN PRIETEN SA PLECE departe  SAU SA PIERZI LEGATURA CU UN BUN PRIETEN CE TRAIESTE IN APROPIEREA TA?(..hmm..il rog pe primul sa ma ia cu el, astfel daca se va rupe legatura cu celalalt macar voi fi la distanta:) ))
  25. PENTRU CE ESTI CEL MAI RECUNOSCATOR? (pentru doza de nebunie! :)) sau sunt mai mult doze ..:)) )
  26. PREFERI SA-TI PIERZI TOATE AMINTIRILE DE PANA ACUM, SAU SA NU MAI FII CAPABIL SA-TI FACI ALTELE NOI? (hmm..n ar fi rau si una si alta..)
  27. ESTE POSIBIL SA CUNOSTI ADEVARUL FARA A-L CERCETA MAI INTAI?(este.daca e adevarul meu 😀 )
  28. CEA MAI MARE FRICA TA, A DEVENIT REALITATE?(inca nu.mereu mi-a fost teama ca s-ar putea ca intr-o zi sa innebunesc.:)) )
  29. ITI MAI AMINTESTI ACEL MOMENT  DIN URMA CU 5 ANI DE ZILE CAND ERAI EXTREM DE SUPARAT ? MAI CONTEAZA ACUM?(da, da. atunci cand am mancat cea mai iute mancare din viata mea! si acum imi face probleme stomacul :)) )
  30. CARE ESTE CEA MAI FERICITA AMINTIRE A TA DIN COPILARIE? CE O FACE ASA SPECIALA? (cand ma balaceam in garla cu cadavrele de porci si oi. o face speciala ca nu eram singura..mai erau si altii :)) )
  31. CAND TE-AI SIMTIT ULTIMA OARA MAI PLIN DE VIATA SI PASIUNE?(cand dormeam am primit o palma peste cap.evenimentul de dupa a fost plin de viata si pasiune:)) palme din toate directiile :)) )
  32. DACA NU ACUM, ATUNCI CAND?(atunci!:D )
  33. DACA NU AI REUSIT INCA, CE AI DE PIERDUT?(am nimic.deci as pierde nimic:)) )
  34. AI FOST VREODATA CU CINEVA,NESPUNAND NIMIC SI PLECAND SA SIMTI CA AI AVUT PARTE DE CEA MAI GROZAVA CONVERSATIE?(o dahhhh.mi a spus ca am fost cea mai perfecta partenera de discutie :)) )
  35. DE CE RELIGIA CARE SUSTINE DRAGOSTEA, PROVOACA ATATEA RAZBOAIE?(tocmai ca sa mai atraga alti adepti..:) )
  36. DACA ESTE POSIBIL SA STII, FARA NICIUN DUBIU, CE ESTE BUN SI CE ESTE RAU?(eu sunt buna.eu sunt rea:D )
  37. DACA AI CASTIGA UN MILION DE DOLARI, AI RENUNTA LA JOBUL TAU? (i-as cumpara afacerea si as inversa rolurile :)) )
  38. CE PREFERI SA FACI?MAI PUTIN SAU MAI MULT, DIN MUNCA PE CARE O DEPUI ACUM? (tot!! :)) )
  39. SIMTI CA AI TRAIT ZIUA DE AZI, INCA DE O 100 DE ORI PANA ACUM?(sa zicem ca un pic mai putin..de vreo 99 de ori :)) )
  40. CAND A FOST ULTIMA DATA CAND AI MERS PANA IN PANZELE ALBE, PENTRU IDEEA IN CARE TU AI CREZUT CU PUTERE? (pana s-au rupt panzele :)) )
  41. DACA AI STI CA TOTI CEI DIN JURUL TAU AR MURI MAINE, PE CINE AI VIZITA PRIMA DATA? (as da o petrecere surpriza si i-as invita pe toti la mine :)) )
  42. AI RENUNTA LA 10 ANI DIN VIATA TA, PENTRU A DEVENI FAIMOS SI CELEBRU?( sa zicem..mai bine 10 ani vultur, decat 100 ..cioara..:)) )
  43. CARE ESTE DIFERENTA INTRE A FI VIU SI A TRAI CU ADEVARAT? (a fi viu: asimti fiecare bobarnac. a trai..a fi nebun.;))  )
  44. CAND VEI RENUNTA LA CALCULE SI-TI VEI ASUMA RISCURILE FARA A-TI PASA DE NIMIC ALTCEVA?(cand voi inceta sa mai socotesc..:)) )
  45. DACA INVATAM DIN GRESELILE NOASTRE, DE CE NE ESTE MEREU FRICA SA GRESIM? (invatam ce? 🙂
  46. CE AI FACE DIFERIT DACA AI STI CA NIMENI NU TE-AR JUDECATA?(tot 😀 )
  47. CAND A FOST ULTIMA DATA CAND TI-AI AUZIT PROPRIA RESPIRATIE? (azi, cand am asteptat o ora intreagaaaaaaaaa sa ridic un colet :)) )
  48. CE IUBESTI? A EXPRIMAT VREUNA DIN ULTIMILE TALE ACTIUNI ACEASTA DRAGOSTE?(o dah.cea fata de mine 😀 )
  49. IN 5 ANI DE ACUM INAINTE, ITI VEI AMINTI CE AI FACUT IERI? DAR IN ZILELE ANTERIOARE? (imi scriu jurnal 😀 )
  50. DECIZIILE SUNT LUATE ACUM. INTREBAREA ESTE LE IEI PENTRU TINE? SAU II LASI PE ALTII SA DECIDA PENTRU TINE? (daca sunt luate deja?..ma mai gandesc 😀 )

Sursa: aici
12 gânduri despre „50 de intrebari care te vor elibera

    1. da…ar fi fost potrivit un astfel titlu : inventarul sufletului…
      dar poti face asta tu. ia urmareste-l si vezi unde se afla??!?prinde-l la cotitura, si ia-l la intebari!

      1. e cam rapid 🙂 trebuie sa alerg tare mult dupa el , dar sper sa-l prind si sa il intreb toate astea , poate ma lamuresc si eu cum sta treaba 🙂

  1. Multe din întrebările astea m-au pus serios pe gânduri, cred că am să le mai citesc încă o dată peste câteva zile să văd dacă am să-mi dau același răspunsuri ca acum…

Lasă un răspuns

