A Whiter Shade of Pale – Sarah Brightman

 

In ultima vreme am pus mai multa muzica decat articole….si m-am intrebat de ce.

Mi-am dat seama ca uneori o melodie poate spune mai mult decat sute de cuvinte.

Caci atat ne ambalam si atata vorbim despre noi insine , despre viata asta..despre orice.

Avem impresia ca lumea se opresete in loc si ne asculta pe noi…cand de fapt…poate ar trebui noi sa facem o pauza.

Sa ne oprim noi in loc si sa o ascultam noi pe ea.

 

Cate experiente nefaste am evita daca am avea intelepciunea de a avea rabdare si de a asculta mai mult si de a vorbi mai putin…

6 comments

  1. Aha, deci ma intelegi cand cant la chitara chiar si dimineata cand ma trezesc (bine, asta e pt ca ma trezesc cu o anume melodie in cap de fiecare data 😛 )

Lasă un răspuns

