Sa nu uiti de inima ta

Sunt un om norocos.

Azi am realizat acest lucru inca odata.

Universul asta minunat imi da tot ce-i cer. La nivel profund, el te asculta.  Fiecare    persoana din viata ta si fiecare  experienta prin care treci este in viata ta pentru ca tu ai chemat-o. constient sau inconstient!

Si fiecare experienta, fiecare persoana este acolo, pentru ca ai nevoie de ea. pentru ca era nevoie sa inveti ceva si sa te descoperi si mai bine pe tine, prin ea…

 

Gia a venit la mine! Si culmea ca de la sute de km distanta!

 

Panglica albastra este azi pentru tine, fata frumoasa!  

 

Ea, mi-a amintit sa nu uit de inima mea! Si a scormonit bine acolo..pana a gasit-o…si pana i-a auzit bataile..

 

4 gânduri despre “Sa nu uiti de inima ta

  1. Multumesc Ionela. Iti multumesc din suflet pt postare. Inima ta e vie si frumoasa. Era pacat s-o tii acolo la dos. Si noi ceilalti sa nu stim de ea.
    Ma bucur sa stiu ca ti-am putut fi de folos. Te pup! :*

Lasă un răspuns

