Pentru ca avem nevoie sa ne reamintim! again & again!

Personalitate autentica

Suntem sclavii societatii, a familiei, a prietenilor.  Dar stiti ceva? Suntem pana si proprii nostri sclavi! Da!  Sclavii propriului creier!

El cere si tu nu faci decat sa executi !Fain!! Si noi care credeam ca suntem stapanii propriei noastre vieti!
Cat de mult ne-am inselat!
Insa putem face ceva sa schimbam acest aspect. Putem sa actionam!
Sa luam noi „taurul de coarne”. Sa preluam noi controlul!
Priveste-te cu atentie pe parcursul unei zile! Ce emotii, ce sentimente si ce ganduri iti parcurg creierasul in acea zi..Pot ghici ca sunt foarte multe negative, si mult mai putine pozitive.
De ceva timp incoace, mai exact de cativa ani, viata mea s-a schimbat mult. Si s-a schimbat mult in bine! Dar stii ceva? Nu mi-a schimbat-o nici un Dumnezeu..nici o alta divinitate si nici macar un alt om.

Vezi articol original 618 cuvinte mai mult

10 comments

  1. Am si eu o intrebare :
    Cum sa ne controlam creierul cand el ne controleaza pe noi?..
    Daca am inteles eu ceva gresit din post te rog sa.mi dai o palma 🙂

    • :)) da.mereu uit sa mentionez cate ceva pentru a fi pe intelesul tuturor. Nu pentru ca as fi greu de inteles ci pur si simplu ca ma stradui sa scriu articole cat mai reduse ca si marime si sa nu vorbesc prea mult 😀
      Astfel ca vin cu o completare: eu vad fiinta umana ca fiind o suma intre spirit si materie.Astfel ca mi -as dori sa cred, ca exista ceva in fiinta umana ..mai mult decat materie. Ca acest spirit este acolo si trebuie cumva trezit. Sau daca exista doar materia (pentru ca personal nu consider ca exista vreun adevar absolut)..atunci sa spunem ca ne putem ajuta noi pe noi insine. Am fost educati si invatati sa gandim intr-un fel inca din perioada in care nu aveam discernamant. Ok.Dar acum suntem adulti si avem discernamant. Avem posibilitatea de a analiza si evalua. Si mai ales hotari. De aceea am spus ca suntem proprii nostri scalvi. Caci desi creierul e al nostru fizic, de foarte multe ori serveste interesele…colective.Sociale.Nu stim unde se sfarsesc nevoile colective si incep ale noastre. Le confundam si suntem intr-un haos total.. Si ce e mai dureros este ca cei mai multi traim asa o viata si nici macar nu realizam acest aspect. Vei spune ce importanta are…daca suntem fericiti asa? Oare…oare suntem fericiti asa? .

      ..mai de graba o strangere de mana!:)

Lasă un răspuns

