S.O.S. Scriu pe blog


Dintotdeauna mi-a placut sa scriu, sa povestesc, sa astern pe hartie gandurile mele.

Asa simteam ca-mi fac ordine si -n capul meu.

Notam..idei..asa cum imi curgeau prin creieras. In felul acesta eram sigura ca nu le uit si unde mai pun…ca imi facea o deosebita placere sa-mi recitesc gandurile. Nu de putin ori m-am intrebat daca chiar eu le -am scris:D. Ei ..dar asta faceam in adolescenta. Acum fac blogging. 🙂 Sau cel putin asta imi imaginez eu ca …fac 😀

Ideea este ca desi imi expun si aici unele din intamplarile de care ma lovesc personal, nu-mi doresc totusi a face din blog, un jurnal. 

Ideea de a-mi face un blog, a incoltit usor in mintea mea pe pe parcurs ce evoluam din punct de vedere spiritual si simteam ca as avea ceva de impartasit cu ceilalti.  Si mai ales ca poate cineva va prinde o idee din zbor de aici..ca poate cineva va invata din greselile mele, ca poate cineva va inchide tabul si-se va gandi macar si pentru o secunda „mah dar nu zice rau tipa asta…poate daca as privi lucrurile asa, viata mea ar fi mult mai simpla.”..si cu siguranta ar fi 😉

Blogul meu face parte de fapt dintr-un plan personal intins pe o lunga perioada de timp. Blogul e doar un prim pas. Munca prima data, rezultatele mai tarziu 🙂 .

Mi-am zis ca eu chiar am ceva de impartasit cu ceilalti. Si ceilalti cu mine.

Mi-am zis ca eu trebuie sa mai gasesc persoane care sa simta si sa gandeasca asemanator. (pe de alta parte sunt omul care accepta orice alta parere. si nu numai. o si respecta). Si slava domnului am gasit! Si sunt convinsa , cautarea mea e abia la inceput! 

Si astfel daca la nivel constient, am inceput sa scriu pentru ca simteam ca am ceva de spus, apoi la nivel inconstient, cred ca mi-am facut blogul si pentru ca simteam nevoia ca cineva sa citeasca…sa rezoneze cu gandurile mele. Sa-mi dea un feed back. Pozitiv sau negativ. Nu conta.

Dar cred ca de fapt e vorba si aici de una din cele mai arzatoare nevoi umane, respectiv aceea de a fi apreciati.

E ca si cand te afli intr-o piata, pe o scena , tu vorbesti, esti extraordinar..si toti ceilalti te asculta..ei?? te regasesti? hai fii sincer cu tine insuti, nu trebuie sa-mi raspunzi mie! 😉 Dar, asta e in mintea ta. Realitatea care este? :))

Si printre randuri ..si un banc: *Bloggerul A se duce la ziua Bloggerului B. Ce i-a adus acestuia din urma cadou? 2 comentarii per post si o abonare. la feed. :))

Ca nu stiu pana la urma ..cate din bloguri ar mai exista daca nu ar fi citite? haideti sa fim sinceri cu noi insine! hm? o fi asa? sau nu?

PE SCURT:

  • da, scriu cu mintea dar si cu sufletul,
  • scriu pentru ca vreau-mi ordonez ideile haotice din creierasul meu, 
  • scriu pentru ca aici sunt eu insami,
  • scriu pentru ca am ceva de spus..si nu orice
  • scriu pentru ca stiu ca cineva intr-o zi imi va spune „multumesc”
  • scriu pentru ca ma pricep la asta
  • scriu pentru ca simt nevoia sa primesc feed back-uri
  • scriu pentru ca am devenit dependenta,
  • scriu pentru ca e una din posibilitatile prin care pot cunoaste  oameni incredibili
  • si …pur si simplu scriu pentru ca am nevoie de asta.

Tema cu nr 14 de pe BlogPower   este sugerata de liderul de opinie din aceasta saptamana, Simona : Cuvinte din minte, cuvinte din suflet; de ce ai început să scrii?  Ce simți când scrii? Cu sufletul sau cu mintea, tu cum scrii?

Tema aceasta mi-a venit  asa de bine….cum am mai spus candva…asemeni unei manusi din latex. 😀  Dar atentie, marimea potrivita!:)

Alte articole participante:

Blogging din suflet … blogging CUminte!

Inceputuri

Inca odata despre Oblio

File albe

Stiloul,cel mai bun prieten

 


36 de gânduri despre „S.O.S. Scriu pe blog

  1. Pingback: Blog Power 15
  2. Votul meu din aceasta editie va fi pentru modul in care sintetic si analitic ai stiut sa-ti motivezi „spovedania”.
    Mi-a placut !

    1. imi pare rau, unele din mesajele tale si a altor cititori s-au dus la spamuri..de obicei nu prea verific spamurile..si uite ca le-am gasit azi…
      dar iti multumesc cu oarece intarziere…eu stiu daca e complet sua nu..e ce am simtit la mom respectiv..Mult succes si tie!

  3. Foarte amuzanta poza 🙂
    Recunosc ca mie imi place mai mult sa citesc tot ce e original, nu conteaza ca te referi la altii sau la tine.
    Materiale legate de psihologie, psihoterapie si psihiatrie clinica citesc din cursurile UBB. Am o prietena care-a terminat anul trecut si o mai ajutam la examene,

  4. ”Dintotdeauna mi-a placut sa scriu, sa povestesc, sa astern pe hartie gandurile mele.” sper sa scrii cat de mult si sa ne povestesti cat de multe ca doamne multa dreptate ai si doamne buna muzica ne alegi sa mai dansam si vai cum multe si postarile tale ne fac sa deschidem ochii bineeeee da bineeeee de tot 🙂

    1. 🙂 bai voi v-ati inteles…sa-mi apasati continuu azi pe butonel….!dar sunt om..si am reactie la actiune!
      dar mai mult decat atat, ..nu faptul ca mi dati dreptate, nu faptul ca mi apasati pe butonelul „apreciere” ma face atat de fericita.ci mai ales satisfactia ca un gand al meu, poate v-a facut o zi mai buna!e cel mai satisfactor sentiment pentru mine!….

  5. „si …pur si simplu scriu pentru ca am nevoie de asta.” imi place cel mai mult. 😉 De fapt cam la fel de mult cu „da, scriu cu mintea dar si cu sufletul”. adica astea mi se potrivesc mie.

  6. eu ma bucur enorm k te am gasit. esti un om minunat!!!!!
    si da…ai multe de spus.
    sigur…de multe ori gasesc chestii despre psihologie care la prima vedere zic..mai dar stiam asta. ei bine da, unele le stiam…dar se pare ca le uitasem din moment ce mai cad in depresie 🙂
    chiar imi face placere sa te citesc blondi:*:*:**:

    1. stii ca eu sunt oglinda ta, nu?mai este nevoie sa spun? da ..prob ca mai este nevoie sa spun. in zadar simt un lucru daca nu -l fac public. Daca tu nu ai sti ce inseamna „a fi un om minunat” daca tu nu ai fi simit asta la tine..nu aveai cum sa vezi asta la mine. Deci …oglinda mea esti tu.Si vad in tine un razboinic adevarat. asa cum iti spuneam si alta data!poate ca nu i locul potrivit sa zic toate astea, ca -i doar un comment..dar poate totusi e nevoie sa vezi asta..aici,…acasa la mine..:)

Lasă un răspuns

