Bancuri 7

Un nebun intr-un sanatoriu izgonea niste muste imaginare. Doctorul il vede si-l intreaba:

– Ce faci ma? De ce dai din maini asa disperat?

– Dau mustele astea la o parte?

– Si ce le dai spre mine?

De ce durează mai puţin psihanaliza la bărbaţi?

Nu mai e nevoie să-i readuci în copilărie, pentru că ei sunt deja acolo.

– Doctore, imi suna ceva in ureche.

– Nu raspunde.

La ora de psihologie profesorul prezinta elevilor cele trei stari ale psihicului uman: starea de calm, de iritare si de enervare.

Scoate un celular, formeaza un numar de telefon si spune:

– Alo, buna ziua, as dori cu Gica, spuse profesorul!

– Gica nu locuieste aici! spune persoana! (cu calm)

– Aceasta a fost starea de calm, spuse profesorul. Formeaza acelasi numar de telefon si spune:

– Alo, buna ziua, Gica este acasa?

– Domnule v-am mai spus, Gica nu locuieste aicea, spuse aceeasi persoana (cu iritare).

Profesorul spune:

– Aceasta a fost starea de iritare. Formeaza pentru a treia oara acelasi numar de telefon si spuse:

– Alo, buna ziua, Gica este acasa ?

Persoana, de-a dreptul enervata ii spune:

– Domnule, fir-ai tu sa fii… nu este nici un Gica aici ! ! !

Acestea au fost cele trei stari.

Bula, un elev inteligent vine din spate si zice:

– Mai exista o stare in psihicul uman, o stare de disperare. Ia telefonul, formeaza acelasi numar si spune:

– Alo, sunt Gica, m-a cautat cineva?…

– Docture, pe mine toate lumea ma ignora…

– Urmatorul.

Doi behavioristi , dupa ce au facut dragoste:

– Draga mea, eu vad ca tu te-ai simtit bine. Acum, vrei sa-mi spui te rog, cum m-am simtit eu?

Care este diferenta intre un psiholog si un psihiatru?

Daca unui psihiatru ii spui „Imi urasc mama” , el iti raspunde: „Ce te face sa spui asta?”, in timp ce psihologul raspunde „Multumesc ca ne-ai spus asta si noua”

Un tip intra intr-un cabinet psihologic si spune psihologului:

– Se pare ca nu-mi pot face prieteni. Ma poti ajuta tu, mai cheliosule?

Dupa ce noul pacient se aseaza pe canapea, psihologul zice:

– Nu sunt la curent cu problema ta, te-as ruga sa-mi povestesti de la inceput …

– Bineinteles, spune pacinetul. La inceput am creat cerul si pamantul….

ineva care sufera de psihoza crede ca 2 + 2 = 5

Un nevrotic stie ca 2 + 2 = 4, dar il enerveaza asta.

Ce se intampla cand un psiholog si o prostituata petrec noaptea impreuna?

Dimineata amandoi zic: 100 de dolari, te rog.

În timp ce se îndreptau spre o conferință, trei psihologi discutau:
– Oamenii întotdeauna ne spun nouă temerile și problemele lor. Dar nimeni nu ne ascultă și pe noi… zice unul.
– Păi dacă tot suntem psihologi, zise altcineva, de ce nu ne ascultăm între noi acum?
Zis și făcut.
Primul psiholog mărturisește:
– Ei bine, n-am mai spus la nimeni, dar eu  am patima jocurilor de noroc, și am probleme cu datoriile. Din cauza asta umflu notele de plată ale clienților mei, să-mi mai plătesc din datorii.
Al doilea psiholog zice:
– Eu am o problemă cu drogurile, care mi-a cam scăpat de sub control. Câteodată determin clienții mei să cumpere droguri pentru mine.
Iar al treilea psiholog zice:
– Știu că nu e corect, dar oricât de mult aș încerca, nu pot ține nici un secret…(sursa: www.ex-silentio.eu)

mai ai propuneri? stii altele? lasa-le aici sa ne amuzam si noi!:D

9 gânduri despre “Bancuri 7

Lasă un răspuns

