Sondaj: Ai zambit azi?

 

Si acum sa-ti spun un secret despre mine? Poate vei zambi..chiar daca ..cu motiv 🙂 Stii de cate ori m-am surprins zambind „de-aiurea”pe strada? Nu pot sa-ti zic ..ca nu am numarat..dar sigur sunt destule momentele :). Sunt 2 beneficii din treaba asta: 1: ma surprind zambind si si rad in sinea mea de mine, inca odata. si  2) ii fac si pe altii sa zambeasca. Si apoi intorc capul..intr- o intrebare: oare de ce mi-a zambit? ma cunoaste de undeva? …sigur e cu capul..sau nu :))

 

Thich Nat Han, un calugar budist spunea:  Vrei sa-ti schimbi viata in 90 de zile? Zambeste de 5 ori pe zi, fara un motiv anume!

35 de gânduri despre „Sondaj: Ai zambit azi?

  1. mie imi place mai mult să-i fac pe alții să zâmbească decât să zâmbesc eu 🙂 în general , sunt o persoană egoistă , dar din acest punct de vedere , cu siguranță , NU! e mai bine să- faci pe alții să râdă , pentru că , atunci când îi vezi pe ei fericiți , zâmbești și tu și te simți bine în adâncul sufletului tău 🙂 tu ai zâmbit azi ?

    1. am zambit..si m-ai facut sa zambesc din nou prin raspunsul tau. 🙂 dar daca ti zic ca i faci pe altii sa zambeasca tocmai pentru ca in felul acesta ii castigi…ce spui..:D

      1. mă bucur 🙂
        eu îs mai blondă de fel :)) a trebuit să citesc de 3 ori până să-mi dau seama ce vrei să zici :))
        păi .. oamenii (sau cel puțin eu ) apreciază alți oameni în care pot vedea un sprijin , oameni care , printr-o chestie simplă , nesemnificativă , îi fac să zâmbească , le schimbă starea din tristețe în fericire , bucurie 🙂

        1. si eu mi-s mai blonda….dar culmea ca imi place asa cum sunt!
          Si eu ti-am citit raspunsul de cel putin 2 ori ca sa fiu sigura ca am inteles. si asa fac de obicei. citesc si recitesc ca sa ma asigur ca ..am reusit cat de cat sa fiu pe aceeasi lungime de unda cu transmitatorul (eu fiind in acel caz..receptorul ).
          sa ai o viata plina de zambete, atunci! 🙂 🙂 🙂

  2. se pare ca totusi suntem niste oameni veseli cu sau fara motive. Mai sunt si cei care daca nu au motive nu o fac, sau cei cei care nici macar nu-si amintesc..cea din urma varianta e cea mai grava..:(

  3. ba eu zâmbesc tot timpul…chiar și fără motive…eu n-am țiglele toate pe casă sau n-am mansarda utilată…poți să zici că-s goală-n cap dar eu zâmbesc și ca tâmpa:)…chiar acum o fac! na! și ce motiv aș avea exceptând faptul că tocmai v-am zis că-s nebună??:))))

    1. Am scris odata pe un alt blog al meu despre o experienta facuta intr-o zi cand am zambit tuturor indiferent in ce situatie se aflau in acel moment. Politistului de pe strada,floraresei de la colt, unuia beat mort din troleu… si multi altii. A fost interesant. 😀
      Stai linistita, „toti suntem putin luati”, nu-i asa? 😉

      1. eu așa sper! că sunteți ușor atinși și voi altminteri nu m-aș fi însoțit cu voi!!!!:)…pe principiul cine se aseamănă, se adună!:)

        1. imi place „adunarea” asta. chiar imi place.
          experimentul respectiv cred ca a fost mai mult decat interesant.
          ce-ar fi sa-l fac si eu? si sa vin cu concluziile?! 🙂

    1. ce obisnuiai sa faci?
      ca ma sperii? cum adica obisnuiai sa faci? sa zambesti? obisnuiai????
      aa..sau sa zambesti oamenilor pe strada..sper ca asta..da,da. e un gest ce te costa ..nimic. si culmea ca te simti bine si tu..si ceilalti:)

    1. hmm…e posibil ca , chiar si atunci cand ti se pare ca zambesti fara motiv, de fapt motivul in sine sa fie acela ca vrei sa te zimti bine? e posibil..uhh..ce la interpretari..;)

    2. Cate unii au tigla pe mansarda si daca zboara una nu se observa, dar sunt altii care au tabla si cand zboara cate o foaie din aia e grava problema ca e mare foaia de tabla… =)) Ramane o groaza de spatiu gol…. :))

              1. pai bucata de tabla Cosmine, daca aterizeaza unde nu trebuie?:)))) de fapt las o sa aterizeze..o gasi ea teren fertil si n alta parte!

              2. Las-o in colo de tabla ca sigur nu incolteste cat ar fi pamantul de fertil….:)) Ca doar e tabla … Eu altceva am vrut sa scot in evidenta si tie iti fuge mintea la prostii. Numai dragoste ai in cap…=))

              3. merciii..da sa stii ca i bine si din pozitia asta ..de mai micut..toata lumea vrea sa te protejeze si sa faca diverse treburi in locul tau 🙂

Lasă un răspuns

